4 Nisan 2013 Perşembe

VANİLYA CLUB NİSAN 2013 KUTUSU


Vanilya Club Nisan 2013 kutusu ayın 2.gününde ulaştı. Daha önceden çok kısa süre Lila Kutu deneyimim olmuştu. Vanilya Club Nisan kutusu da benim için ilk.
Bu yazı henüz ürünleri deneyemediğim ve önceden de kullanıp bilgi sahibi olmadığım ürünler olduğu için,ürün içeriğinden ziyade kutu içeriğini göstermek için yazıyorum.İlerleyen zamanda ürünleri kullandıkça mutlaka yorumlucam tabiki.
Merak ettiğiniz öncelikli ürün olursa da gelen yorumlarınıza göre o ürüne öncelik tanırım :)


Kutudan genel görüntü üstte gördüğünüz gibi. Kozmetik kutu içeriğinden çıkan çay ve gevrek denemeleri de enteresan :)



Hepimizin bildiği Doğadan markasına ait iki farklı çay çeşidi. Bugün Portakal Çiçeği aromalı beyaz çayı denedim. Tadına doyamadım.


Special K  tam tahıllı yeni lezzetini çıkarmış. Eminim güzeldir. Bu gevrekleri ben sütle deil de sade kıtır kıtır çerez gibi yemeyi daha çok seviyorum.
Goldwell magic finish saç spreyi. Kullanım sonunda parlaklık verdiğini belirten sprey . Saç şekillendiricileriyle aram yok .Çok sık saçlarımı yapmadığım için :) Ama bunu denicem tabiki.
La Cremere Bambu ve Lotus Çiçeği aromalı Vücut Pelingi .Misler gibi kokan bir ürün. Elimde farklı bir markanın açık ürünü var .Bitmesi için sabırsızlanıyorum ki bunu kullanmaya başlıyım.


Ofra eyeliner ; Henüz denemedim ama renk koyuluğu oldukça güzel.

Lancaster yüz temizleme toniği.


Askılı giysi kokusu.Çok güzel bir kokusu var.Hamilelerin olduğu ortamda kullanmayın yazıyor arkasında. Peki efendim siz öyle diyorsanız kullanmayız dedim ve bebişin giysilerinin arasına atıverdim. Dolap misler gibi koksun.


       2 adet (versace-eros , bvlgari omnia) parfüm numunesi.

6 yorum:

makyaj kelebeği dedi ki...

Ayselcim Vanilya kutu daha kaliteli geliyor bana.Güle güle dene ürünlerini.

the bircan dedi ki...

ıyı gunlerde kullan tatlım banada beklerıms evgıler:D

AYSEL KAYA dedi ki...

makyaj kelebeği; ben de yeniyim cnım ama arştırıp baknca dediğin gibi braz daha iyi gibi.

the bircan; teşekkürler :)

herşey tadında dedi ki...

special k hayranıyım
benim sabah kahvaltımdır kendileri
güle güle kullan canım hepsini
canım sen oriflame temsilcisiydin sanırım
bu katalogda benim çok sevdiğim divine parfüm 38 lira diyor
sence uygunmu
yoksa daha düşermi
bir bilen olarak sana sorayım dedimm
öptüm seni kocamann;))

AYSEL KAYA dedi ki...

herşey tadında ; teşekkürler canım. oriflame danışmanlığı uzun süredir yapmıyrum gerçi ama parfümler konusunda çok bişey söyleyemem çnkü hemen hemen her yeni katalogda yeni parfüm çıkarıyrlar zaten ona indirim oluyor. şimdi derim daha uygun fiyata dda düşer diye ki düşer ama ne zaaman düşer bunu bilmiyorum. şimdi düşer bekle derim bir sonraki katalogda indirim olmaz bayabeklemek zorunda kalırsın :) ihtiyacına göre hareket et derim .sevdiğin ve ihtiyacın olan br parfümse alabilrsn.

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

iyi günlerde kullan canım tatlım lolita lempicka hakkında bilgi vereyim seninle parfüm zevklerimiz aynı bir yazında meyveli şekerli kokuları sevdiğini okumuştum ve kesinlikle mor şişede olanı almalısııııın siyah olanı pek beğenmedim biraz farklı bir kokusu var ama kış içinde ideal,ama sevmezsin sende,ama o mor şişe herkesin parfümün adı ne diye soracağı meyvemsi çok tatlı ve kalıcı bir koku,kokla kokla doyamazssın çok metnini duyuyordum ve bir arkadaşımda kokusuda bana buram buram gelince sormuştum ve aldım sonunda markafonide indirimden almıştım sık sık kampanyaya geliyor markafonide bilgin olsun şekerim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...