4 Mayıs 2013 Cumartesi

ASYA'CIKLA BİR HAFTA


Hamilelik sürecimde paylaşmaya değer gördüğüm bendeki değişimlerleri ,prensesin bize yaşattığı sevinç/üzüntü/ korku duygularıyla  paylaşımlarda bulunmuştum. Bu süreçte birlikte sizlerden çok şey öğrendim şimdi sıra doğum sonrası süreçteki gelişmelerde. Yardımlarınızı beklediğim gibi yeni doğum yapacaklara da tecrübem kadar yardımcı olmaya da çalışıcam inşallah.Tabi bunun için kaç fırın ekmek yemem gerek bilemem :)

Doğumla ilgili sizlerden de sorular alıyorum; *normal mi sezeryan mı,*neler yapılıyor*nasıl geçti vb. gibi.
Her annenin nasıl hamilelik döneminde yaşadıkları başkaysa doğumda da bambaşka. Sezeryanı bilemem ama ben normal doğum yaptım. Hayatımda yaşadığım duygulardan çok başka.Zorlu,sancılı bir süreç olsa da bebeğini ilk gördüğün an tüm acılar yok oluyor. En öz tarifi bu.Ama hiç bir cümle o duyguları anlatmaya yeterli olamaz.Hep söyledim yine gönülden söylüyorum ALLAH İSTEYEN HERKEZE NASİP ETSİN İNŞALLAH.

Kızıma ,minik prensesime gelirsek her anne nasıl yavurusunu dünyanın en güzeli sanıyorsa tabiki ben de öyle sanıyorum. :) Bir haftalık olduk bile. Göbek bağımız düştü. Günlerden hangi gün ,saat kaç kavramlarından bir haberken şimdi şu saatte emzircem,şu saatte ilaçlarımı içmem lazım,şu saatte altına bakıcam diye saatle bir hayli samimiyetimi artırmış hatta birbirimize ''naber panpa'' dicek duruma gelmiş bulunmaktayız :P


Günden güne huyları değişiyor , hala daha adapte olma aşamasındayız ve bu aşama o günden güne büyüdükçe hiç  bitmicek. Hergün yepyeni güzel günlere uyanmak dileğiyle Allah minik prensesime , sizlerin prenslerinizle prenseslerinize sağlık dolu günler nasip etsin.


*BLOĞUMU AÇTIĞIM GÜNDEN ŞU GÜNE KADAR YAZILARIMA YAPTIĞINIZ YORUMLARA TEK TEK CEVAP VERMEYE ÇALIŞTIM. BU KONUDA ÇOK HASSASIM AMA BİLDİĞİNİZ ÜZERE ARTIK ÇOK ZAMAN AYIRAMADIĞIMDAN VE AYIRDIĞIM ZAMANI UYKUMDAN ÇALIP ELİMDEN GELDİĞİNCE BURALARI BOŞLAMAMAYA ÇALIŞTIĞIMDAN YORUMLARINIZA CEVAP VEREMEZSEM BENİ YANLIŞ ANLAMAYIN.


*Nazar boncuğu görseli Google görsellerinden alıntıdır.




12 yorum:

Nerwen dedi ki...

Duygulandım bu yazıyı görünceee size maşallah ne tatlısınızzzzz yaa o minik ayaklarından öpüyorum onun :)))

Kozmetik Aynası dedi ki...

Maşallah canımmm :) Ana kız ne de güzelsiniz siz öyle Allahım nazarlardan korusun ♥♥

Şeker Pembesi Blog dedi ki...

Canim bizmkisi de on aylik oldu emin ol simdilerde senin çoook vaktin var :) biraz büyüsün Allahiim hic vaktin olmayacak pesinde dolaşmaktan onun icin simdi iyi dinlen bol bol uyu sonra zor ;)

Eser Erden Çelik dedi ki...

Ayni duyguları bende yaşıyorum ayselcim :) bizde 1 haftalik olduk bile :) dünyanı nen guzrl duygusuymus anne olmak... annemde benim Eda yi sevdigimgibi beni seviyormus...simdi daha iyi anladım....sevgiler..

Eser Erden Çelik dedi ki...

Ayni duyguları bende yaşıyorum ayselcim :) bizde 1 haftalik olduk bile :) dünyanı nen guzrl duygusuymus anne olmak... annemde benim Eda yi sevdigimgibi beni seviyormus...simdi daha iyi anladım....sevgiler..

Eser Erden Çelik dedi ki...

Ayni duygular bizdede var...anemmde beni benim edayi sevdigim gibi seviyormus daha iyi anladim

к♢к♢ş dedi ki...

Doğum sonrası azda olsa sendrom oluyor onu çabuk atlatmanı diliyorum bol bol dua et bitki çayları yasak değilse iç,elfam yapma sakın.Bebiş çok tatlı maşallah güzel bir kız olacak belli ki,benki çocukları seven ama yapmaya yanaşmayan şuanda evlenip bebek yapasım geldi onu görünce :P Naber panpayaaa bittim koptum ne tatlısın aysel yav!!!Mesaj atamıyacağım diye yazdınya çoğu senin yaptığın bu inceliği yapmıyor bebeğin olduğu halde insanlar anlar nasıl olsa derlerdi gene ama yazman büyük incelik benim gözümde değerli ve incesin.!!Kendine iyi bak bol bolda pirinç süt muhallebi falan yi :P
SEVGİLER

makyaj kelebeği dedi ki...

Maşallah canım ikinize de.Asyacık mis gibi kokuyordur şimdi.

herşey tadında dedi ki...

maşallah size yaaa çok tatlı kızımız maşallah canım
allah kolaylık verir sabır verir

Makyajlı Haller dedi ki...

Aysel'im, canım..
Allah nazarlardan saklasın çok ama çok şeker. Pespembe resmen. Minicik ellerini yutasım gedli birden :)

designbyD dedi ki...

Maşallah size Aycelcim, çok tatlısınız.

www.designbydg.blogspot.com

SeaBelle Cinar dedi ki...

Maşalahh size Ayselcim, Allah sağlık , mutluluk ve huzur versin. minik Asyayı kokla lütfen :) sevgiler...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...