21 Mayıs 2013 Salı

ASYA'M İLE 25GÜN // DOKTOR GEZMESİ :)


Sevgili blogcan ablaları bugün 25.günümüzü geride bıraktık.Miniğimizin doktor kontrolü vardı ve doktorun bizi bilgilendirdiği konularla yaşadığımız durumları size de aktarmak istedim ki aranızda da benzer durumları yaşayan ya da yaşayacak olan yeni anne adaylarına bilgi olsun.
Öncelikle Egepol Hastanesi'nde Pediatrist Suat Bey bebişin doktoru. Doğumumu da orda yaptığım için orda devam ediyim dedim ve Suat beyin bizi bilgilendirmesinden,ilgisinden oldukça memnunuz. İzmir'de olanlara Egepol'un kadın doğum ve pediatri birimini tecrübeyle tavsiye ederim.

Gelelim bizdeki durumlara .Miniğim 53 cm ve 3kg950gr. Gelişimi şimdilik iyi.
*Sıcaktan ve her yenidoğan bebekte olan sivilcelerimiz belirdi. Önce korktuk ama doktor olabileceğini korkulcak bir şey olmadığını ve geçirmek için de ilaca vs.ye gerek olmadığını belirtti.
*Artık ıkınmalar,ıkınırken kıpkırmızı olmalar da başladı. Yakında ağlamalar da başlayacakmış.Her bebekte olan tedavisinin olmadığı bir durummuş.Anca verilen ilaçlarla bu süreci en aza indirmeye çalışıcaz. Doktor bir damla verdi ve bu damla bebeği rahatlatmazsa 10 gün sonra tekrar kontrole gidileceK.Umarım biraz daha rahatlarız.
*Doğumum normal doğumdu ve normal doğumlarda görülme sıklığı olan kalça çıkıklığı için 1,5 aylık olmamızı bekliyoruz.1,5 aylık olunca onun için usg çektirilcek.


Bugün doktorumuza giderken minnoşun kombini böyleydi. Beğendiniz mi? :)
Asoşun kombinleriyle günlük/gezmelik ilgili yazı dizini hazırlamayı düşünüyorum.Hani bizler ne giydim postları yapıyoruz ya. Ben de bebeğim ne giydi postları hazırlasam nasıl olur????



10 yorum:

herşey tadında dedi ki...

bebk kıyafetleri kombini iyi fikir canım bu bebişi hergün giydir çek bize ben zevkle takip ederim bu minnoş kokoşu;)
kuzum ya valla tekrar tebrikler normal doğum yaptın helal olsun
benim canım çok tatlı düşünemem hayatta;)

the bircan dedi ki...

NEDEN OLMASIN HOSOLUR:)
MAŞALLAH KIZINA :)

Saadet dedi ki...

maşallah annesi çok tatlı:)

Selma's world dedi ki...

Allah sağlık sıhhat versin cnm bütün bebişlere.

Tuğçe Nur dedi ki...

Çok tatlı maşallah :D
Bebeim ne giydi postunu bence kesinlikle yapmalısın :)

pembe mor alg dedi ki...

canm kızım ya nasıl güzel maşallah bebeğime
ne gyse yakışır zaten ona

makyaj kelebeği dedi ki...

Canım benim ya ! Çok tatlı. Kokla bizim için mis gibidir o şimdi :)

UPTO SİBEL dedi ki...

. Ara ara bende paylasiyorum oglumun kombinleri olarak :) Benimde hosuma gitti bu fikir. hem bakmasi guzel hem fikir verir minnosun kombinleri

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

oooy oooy maşallah kuzumaaaa annesi yiyimmi ben bu minnoşu,kalça çıkığı için pek kimse önemsemeyip gitmiyor takdir ettim seni,bende kontrol amaçlı yaptırtmıştım hatta çoğu kişi aaa bi sorunmu var niye yaptırdınki biz yaptırmadık dedi:) önceden tedbir almak herzaman iyidir bilinçli anne olmak başka birşey işte,tekrar bravo kuzum sana

AYSEL KAYA dedi ki...

herşey tadında ; gözdecim başladım bebeğim ne giydi serilerine :)
valla benden sana tavsiye normal doğum yap. hele ki canın tatlıysa kesin normal yap. normalde sadece doğum sırasında çekiosun sezeryanda ameliyat yerinin toparlanması daha zor.ben doğumsan sonra inan hiç yatmadım.bebeğimi emzirmekte kucağıma almakta zorlanmadım.yani zorlandım tabi acemilik de sezeryanla ameliyatlı olsaydım daha zor tutcaktım ağrılardan süt gelmicekti bir süre falan filan. inan benim de canım çook tatlıdır ben de inanamıyorum hala nasıl doğurduğuma ama Allah yanında oluyor.kucağına alınca ne ağrı ne sızı..Darısı başına da ister normal olsn ister sezeryan :)

the bircan ; başladım canım o seriye bakalım beeğenilcek mi

Saadet ; teşekkür ederiz saadet ablası o sizin tatlılığınız :)

Selma ; amiiinn canım.

Tuğçe nur ; teşekkürler , başladım o seriye.

pembe mor alg ; :) senin minnooşu da görcez mi ki

makyaj kelebeği ; kokladım canım :)) can kokulu ya yok böyle bir koku

upto sibel ; evet canım , hem de ayrıca hatıra kalmış olucak bize

Özlem ;evet canım ,önceden farkedilirse hem bebeğe hem bize daha faydası olur sonradan farkedilince çok zor oluyo bebek için.umarım bizimkisinde de problem yoktur. ama içimiz rahat etmesi için hem eko çektirip hem kalça çıkıklığına baktırıcam.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...