15 Mayıs 2013 Çarşamba

DIADERMINE // YÜZ YIKAMA JELİ VE GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ





Evet kızlar geçtiğimiz aylarda aldığım bu iki ürünü bir süredir kullanıyorum ve yazılarını yazma vaktinin geldiğini düşünerek bu yazıyı paylaşıyorum. Aslında ürünler bittikten sonra yorumlamak daha objektif düşünceleri içericek olsa da ben dayanamadım. :)

Bebeğimizin hayatımıza girişiyle bazı düzenler haliyle aksadı. Cildim yağlı ve problemli bir yapıda bu yüzden bakımı ihmal etmemem gerekiyor. Alıştırdığım düzen bozulunca hemen kızarıklarım , sivilcelerim boy gösteriyor da Allahtan kapatıcılar var :) Neyse sadete gelicek olursam Diadermine'nin yüz yıkama jelini elimden geldiğince aksatmadan sabahları kullanıyorum.Kullanım sonunda ciltteki parlamayı aldığını , pürüzsüz görünüm verdiğini farkettim ama bu yıkama işlemini sabah yaptığım için sonrasında bilimum kozmetiklerle haşır neşir olduğum için uzun süreli etkisini yaşayamıyorum.Ama eminim ki cildimi koruyordur.

Göz makyaj temizleyicisine gelirsek çok hafif yapılı göz yakmayan bir temizleyici. Yalnız yoğun göz makyajlarınızı çıkarmakta biraz sizi zorlayabilir. Ben göz makyajımı çok abartılı yapmadığım için çok problem yaşamadım ama takip ettiğim diğer arkadaşlarımdan duyduğum kadarıyla yoğun makyajları çıkarırken biraz zorlanıyormuşsunuz. Onun dışında benim bu üründe en sevdiğim özellik de gözü yakmaması.


Aranızda bu ürünlerden kullanan,kullanıp da çok seven ya da yok ben hiiiç sevmedim diyenleriniz kimler?

3 yorum:

the bircan dedi ki...

işe yaradı canım bnm urunler:??

AYSEL KAYA dedi ki...

the bircan ; canım şuan tam bitirmedim ve düzenli kullanımı bıraktım .kullandığım kadarıyla fena deiller diyebilirim ama piyasada daha iyilleri de vardır mutlaka

Zen dedi ki...

Yuz yikama jeli karma bir cilt icin uygun gibi mi canim? yani dengeleyici dedigi icin merak ettim. Kuru kisimlarda var cildimde bazilari daha cok kurutuyo cunku? eline saglik

Bizede bekleriz:)

http://bazenar.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...