8 Mayıs 2013 Çarşamba

DOVE GO FRESH KAYISI VE BEYAZ ZENCEFİLLİ DUŞ JELİ


Duş jelleriyle aranız nasıl bilmiyorum ama benim duştaki en büyük keyfim duş jelleri.Sabunlarla oldum olası aram yok. Duş jelerinin mis gibi kokusu banyo keyfini bence artıran etkenlerden.

Dove'un bu duş jeli losyon kıvamında sarı renkli ve mis kokulu. Kokladığınızda kayısının kokusunu alırken duşta hafif zencefilin kokusu da  geliyor. Cildi yumuşacık yapması da cabası. Bir de duştan sonra vücudu nemlendirdiniz mi tadından yenmez.

İçeriğini merak edenler için görsel aşağıda.

2 yorum:

zuhal gündoğdu dedi ki...

merhablar takibe aldım bloguma beklerim:)
oreosevenkiz.blogspot.com

AYSEL KAYA dedi ki...

zuhal ; bloğuma hoşgeldin,tabiki ben de sana uğrarım.sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...