25 Mayıs 2013 Cumartesi

İNGİLTERE'DEN HEDİYELERİM


Sadece bir kez gördüğünüz insana yıllardır tanıyormuş gibi bağlanabilir misiniz? Ve bu insan sizin kan bağınızdan olmasa da ?
2010 yılında düğünümüz için İngiltere'den eşimin dayısı,eşi ve çocukları gelmişti. Bayram dayımız Türk, eşi ise İngiliz. Ve ikiz çocukları var. Eşim Bayram abiyi okdar çok severdi ki bana öyle bir anlatmıştı ki görmeden bile kanım ısınmıştı. Düğün günümüzde de onca yoldan ailesiyle birlikte İzmir'e geldiler.
Sadece ertesi gün görüşme fırsatımız oldu ve eşimin anlattığından da sıcak bir aileyle tanıştım ve kendi canımdan kanımdan daha çok sevdim.
Fakat iyiler herzaman bu hayattan erken göçer ya ilk ve son görüşüm oldu Bayram abiyi.Düğünümüzden bir yol sonra vefat etti. Fakat öyle bir bağ kurmuşuz ki eşi ve çocuklarıyla bağımızı hiç koparmadık.Her Türkiye'ye geldiklerinde buluştuk.
Sanırım bu sene gelemeyecekler ve bebeğimizin doğuşunu tebrik maksadıyla bu güzellikleri bize kargoyla yolladılar.

Söylecek çok sözüm var ama fazla uzatmaya gerek yok. Uzakta dahi olsa varlığını böylesine güzel hatırlatan,yaşatan akrabalarım,dostlarım olduktan sonra dünya yansa umrum değil!.

TEŞEKKÜRLER KİM,AYSHA VE AŞKIN. SİZİ SEVİYORUM










4 yorum:

ʍaᖱaʍe к๏к๏ş dedi ki...

Yabancılar çok sıkı sıkıya bağlıdırlar ailelerine zaten,onları çokda sıcak kanlı bulmuşumdur daima,üzüldüm yazını okurken:(Güle güle kullansın bebişcik.

herşey tadında dedi ki...

güle güle kullanın annesi
çok cici şeyler gelmiş
insan nasıl mutlu oluyor değilmi;)
ayselim doğum hikayeni cidden çok merak etmeye başladım
ya bana mail at yada anlat burda çooook merak ediyorum hele birde seninki normal doğum olunca
bekliyorum haberin ola;;)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

iyi günlerde kullansın inşallah canım,bayıldım hediyelerine,böyle sıkı bağlar kurmak ne kadar güzel,eşinin dayısınada Allah'tan rahmet diliyorum canım

AYSEL KAYA dedi ki...

kokoş ; teşekkür ederiz canım. aynen bu tarz durumlarda fazlaca duyarlılar.


herşey tadında ; canım mailleştik zaten burdan anca cevap yazabiliorum

özlem ; teşekkür ederim kuzum, uzakta da olsa sevildiğimizi bilmek güzel. tıpkı senin beni sevdiğini bildiğim gibi :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...