10 Mayıs 2013 Cuma

SÜPRİZ YASTIK // BEBEK YASTIĞI // DIY

Doğum sonrası dombili yanaklarımla karşınızdayım. :)
Bugünkü konumda tek taşla birden fazla kuş vurmayı seven anneler için güzel bir proje var.
Bu süpriz yastığı annem bir arkadaşına yaptırdı. Eminim aranızda bunu görüp de yapabilecek yetenekli hatunlar vardır diyerek sizi projeyle başbaşa bırakıyorum.
Resimde gördüğünüz gibi baktığınızda yastık görünümlü bu cismin süprizi içinde.Süpriz yumurta misali kenarlarındaki (kurdeleli kısımlar yani 3 taraf fermuarlı) fermuarı açtığınızda içinden 2 parça ürün çıkıyor ve yastık olarak gördüğümüz dış kısım da battaniye oluyor.

ŞÖYLE Kİ;
Aşağıdaki görseldeki gibi fermuarları açınca

Bu aşağıdaki mini yastık çıkıyor.Aslında orjinalinde bu küçük yastık yoktu ama bizde kumaş artınca bu da eklenmiş oldu. Siz dilerseniz yapabilir isterseniz yapmaya da bilirsiniz.

Fermuarı açınca içinden çıkan bir diğer ürün de aşağıdaki görseldeki alt açma bezi.Pembe kumaşlı kısım hafif yüksek yastık gibi.

Son olarak da  ilk görselde görülen dış yastık açılınca aşağıdaki görseldeki gibi katları açılıp kocaman bir battaniye oluyor.


HAYIRLI CUMALAR :)


18 yorum:

_ayca_ dedi ki...

Cok guzel fikirmis :) bayıldım

herşey tadında dedi ki...

süpermiş;)
bunların hepsi benimki için aklımda büyük kolaylıkmış herşey içinde;) biryere giderken rahatlık olur
ayrıca senin yüzün zayıf uzun zaten yanakların hiçte dombili değil;)
öptüm canımm

pembe masallar dedi ki...

ayy ne hoş olmuş böyle emeğinize sağlık

1Gül - Ahşabistan (Roseone) dedi ki...

Çok ciciymiş bayıldım hamilelik bence yakışmış :) gerçi hamilelik bitti dimi :)

SeaBelle Cinar dedi ki...

:) Canım gerçekten sürprizmiş :)
Minik Asyayı kokluyoruz sevgiler:) yeni doğan bebeği öpememde ...

Hülya Çoban dedi ki...

Çok güzel olmuş elinize sağlık bayıldım :) güzel günlerde kullanın.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

ama ben anne olmadıgım halde bu süprize bayıldımm :)

İlk anneler günün kutlu olsun canım..

AYSEL KAYA dedi ki...

ayca; beğenmene sevindim canım :)


herşey tadında; güzel haberlerini bekliorum vallla:)


pembe masallar; teşekkürlerr :)

1gül ; teşekkürler canım evet bitti :)

seaBelle ; canım biz de sana öpücüklerimizi yolluyruz


Hülya ; canımm beğenmeene sevindim teşekkür ederim.

pembeesinti ; :))) çççoookk teşekkür ederim :))

ege ve annesi dedi ki...

ben bu sete bayıldım bir daha anne olursam yapmaya çalışacam eser bunu görmedi mi o bence çok güzel yapar bundan iyi günlerde kullanın

AYSEL KAYA dedi ki...

ege ve annesi;eser gördü canım :) evet alasını yapar.

Ömür İpek dedi ki...

Çok güzel acaba sipariş alıyor musunuz

Ömür İpek dedi ki...

Çık beğendim acaba sipariş alıyor musunuz

Ömür İpek dedi ki...

Çok guzel

Ömür İpek dedi ki...

Çok güzel acaba sipariş alıyor musunuz

Ömür İpek dedi ki...

Çok güzel acaba sipariş alıyor musunuz

AYSEL KAYA dedi ki...

Omur'cum meraba. Bunu been yaptirdim malesef kendim yapamiyorum ;)

AYSEL KAYA dedi ki...

Omur'cum meraba. Bunu been yaptirdim malesef kendim yapamiyorum ;)

Hayatsu Diyip dedi ki...

Merhaba bende bu yastığın farklı desen ve modellerini yapıyorum sipariş üzerine numara 05432037126

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...