3 Mayıs 2013 Cuma

VANİLYA CLUB MAYIS 2013 KUTUSU



Vanilya club mayıs kutusunu bir önceki kutu içeriğine göre çok daha sevdim. Tüm ürünler merak ettiğim marka ver ürünlerden de olunca ve tam doğumdan sonra hastaneden eve geldiğimde beni karşıladığında tadından yenmedi :)

Hemen ürünlere geçelim;


Lush Karma Banyo Köpüğü ;  Lush ürünlerini çok merak ettiğim bir marka. Bu merakımdan dolayı kutuda Lush'ın bir ürününün olması beni sevindirse de ürünün kokusu çoooook ağır geldi bana. Şekerli kokular her zaman tercihim ama bu baharat kokan köpük anneme hediye olarak gitti.:)
Orjinal ürün fiyatı 13 tl
Nashi Argan Yağı  ; Keşke miktarı daha fazla olsaydı. Ürün kokusunu ve saçtaki işlevi sevdim.
Söylenen faydaları; saçlardaki düğümlenmelere engel olur
*taramayı kolaylaştırır
*yumuşaklık verir
*yıpranan saçları düzeltıır
*uv ışınlarına karşı korur.
*saçlara ışıltı ve güç verir
100 ml; 88 tl

Nasıl anlatacağımı bilemediğim öve öve bitiremeyeceğim glosslardan biri.Likit yapıda dudağa sürünce matlaşan kadifemsi bir görünüm bırakan bir ürün.
Fiyat bilmiyorum.


Alessandro / pedix 1 dk'da pedikür ; Etkisi güzel ama kokusunu ben pek beğenmedim.

50 ml; 32 tl


LCN Tırnak Yağı ; 2 gündür kullanıyorum daha canlı bir görünüm olduğunu hisseder gibiyim.Düzenli kullanımda mükemmel sonuç alıncak gibi.

Fresh Look Bio Serum; İşte bu mini şişedeki büyük işlevli ürüne bayıldım. Kokusu inanılmaz güzel. Cildi yumuşacık yapan bir yapısı var.Keşke orjinal boy olaydı :)
30 ml; 87 tl

Fresh Look; güneşten koruyan renkli gündüz nemlendiricisi; Cildimde henüz denemedim ama yapısı hafif gibi.

Britney Spears Radiance ;  çok güzel bir kokusu vardı .Aynı gün bitti :) Fakat kalıcılığı çok az gibi sürekli tazelemek gerektirdiğini düşünüyorum.


Ürünler elime yeni geldiği için bir kaç kullanım sonucunda doğru yorumlayamadığım muhakkak olmuştur. Zamanla ürünlerin ayrı ayrı yazılarını yazar yorumlarımı paylaşırım.
Sağlıcakla.


2 yorum:

к♢к♢ş dedi ki...

Güle güle kullan canım güzelmiş bu ayı bende beğendim,alsammıki bilemedim (:

AYSEL KAYA dedi ki...

evet canım bu ay ldukça iyiydi,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...