2 Haziran 2013 Pazar

40'LANDIK BİZ

ASIL KONUMA GEÇMEDEN ÖNCE ;
Son günlerde olanlar/olmaya devam edenler herkesin canını fazlasıyla sıkıyor.Halkın tek bir yürek gibi bu direnişi devam ettirmesi çok gurur verici olsa da yanan canlar da üzücü. Benim  için daha vahim olanı da şu ki bu direnişe destek olmaya calışırken kime çatacaklarını bilemeyenlerin kuru gürültüsü.
BURASI BENİM KİŞİSEL BLOĞUM.DİLEDİĞİMİ YAYINLAMA ÖZGÜRLÜĞÜME KİMSE KARIŞAMAZ.ŞİMDİYE KADAR SİYASİ İÇERİKLİ BİR YAYIN PAYLAŞMADIM PAYLAŞMCAM DA VARSIN ÜÇ BEŞ İNSANCIK BENİ KOZMETİK DELİSİ SANSIN.
HALBUKİ BEN KİŞİSEL BLOG KATEGORİSİNDEYİM.KENDİ BLOGLARIYLA BENİM BLOĞUMDAKİ KOZMETİK YAYINLARINI KARŞILATIRSALAR KİMİN NE DELİSİ OLDUĞU ORTAYA ÇIKICAK.
NEYSE BU TARZ KİŞİLERİN KOZMETİK DELİSİ BU SPAMLAYIN/ UNFOLLOW YAPIN ÇAĞRILARINA KIÇIMLA GÜLÜYORUM. BENİM BLOG YAZMAK PARA KAZANDIĞIM BİR İŞİM DEĞİL.SEVDİĞİM BİR ŞEYİ TEK BİR TAKİPÇİM DAHİ OLMASA YAPMAYA,YAZMAYA DEVAM EDİCEM.
DİLEYEN SİLSİN.
KENDİ HESABIMDA PAYLAŞACAKLARIMI YARGILAMAK BENİM ÖZGÜRLĞÜME MÜDAHALEDİR. BEN NASIL DİRENİŞLERİ DESTEKLEDİĞİMİ BELİRTEN BİR ŞEY YAZMADIĞIM GİBİ, KARŞI GRUBUN DA SAVUNUŞLARINI PAYLŞMYIYORUM. BUNA KİMSENİN KARIŞMA HAKKININ DA OLMADIĞINI DÜŞÜNÜYORUM.
 EN BAŞTA DEDİĞİM GİBİ BLOĞUMDA SİYASİ İÇERİKLİ BİR KONU PAYLAŞMAYACAĞIMDAN NORMAL YAZILARIMI YAYINLAMAYA DEVAM EDİCEM.
(DİLERİM ORTALIK DURULUR DAHA FAZLA KİŞİNİN CANI YANMADAN)


GELELİM BAŞLIĞIMIZDAKİ KONUYA. BİLENLERİNİZ BİLİR Kİ MİNİK BİR PRENSESİM VAR. BUGÜN DE 40'LANDIK.:)
40 GEZİSİ İÇİN ANANEDE KAHVALTIDAYDIK.ADET GEREĞİ DIŞARI ÇIKMADAN ÖNCE PRENSESİ OKUNMUŞ 40 ADET TAŞ VE 40 ADET MADENİ PARANIN İÇİNDEKİ KÜVETTE YIKADIK.
 YİNE ADETTENDİR DİYE ANANEDEN EVE DÖNERKEN MİNİ BİR BOHÇAYLA DÖNDÜK. BOHÇANIN İÇİNDE İSE TOZ ŞEKER,UN VE BEYAZ YUMURTA OLMASI GEREKİYORMUŞ.ANANE BUNLARA İLAVETEN GÖNLÜNDEN KOPAN FARKLI ŞEYLER DE EKLEMİŞ TABİ. BÖYLECE ARTIK KIRKLANMIŞ OLDUK :)

,,,,,,,,,,,,,,,,,
RESİM;GOOGLE GÖRSELLERİNDEN ALINTIDIR.

7 yorum:

little butterfly dedi ki...

hadi hayırlı uğurlu olsun

AYSEL KAYA dedi ki...

little butterfly tesekkur ederis ;)

ʍaᖱaʍe к๏к๏ş dedi ki...

Hayırlı olsun ayselim.
Yazmadın diye insan dışlanmaz silinmez bence sana göre doğru olan budur herkezin düşüncesine saygı duymak lazım,en sinir olduğum şeyde kolum kırıldı falan diye yazıp acındırma yapmak !En nefret ettiğim şeylerden biri bununla övünmek,acındırmak,ve onu birşey sanmak !Banada birçok şey oluyor kalkıpta yazmıyorum gereksiz buldum !

herşey tadında dedi ki...

hadi gözün aydın
arık kırklandığınıza göre
gezme zamanı;))

herşey tadında dedi ki...

hadi gözün aydın
arık kırklandığınıza göre
gezme zamanı;))

BOŞNAK KIZI dedi ki...

hayırlı olsun canım benimm anne baba diyip yürüdüğü günler de gelsin inşallah :)

AYSEL KAYA dedi ki...

kokoş ; aynen canım ama insanlar bağırıp çağırarak başkalarına kfürler ederek direndiklerini sanıyorlar.halbuki herkes herkesin fikirlerine saygı duymak zorunda.

herşey tadında ; aynen canım zaten dışarıyı çook seviyor :)

boşnak kızı; amiiiinn canım benim. darısı senin de başına.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...