16 Haziran 2013 Pazar

BULGARİSTAN'DAN KOZMETİK ALIŞVERİŞİ


Selamlar;
Geçtiğimiz günlerde Bulgaristan'dan aile dostlarımız geldi.Kendisinden bir kaç parça kozmetik getirmesini rica ettim.Marka belirtmemiştim ama yine de çok güzel seçim yapmış ve aslında çok merak ettiğim ama pahalı bulduğum BOURJOIS markasının ürünlerinden getirmiş.
Benim için çok uygun bir alışveriş oldu.

Ürünlerle ilgili birebir yazıları gelicek o yüzden şimdilik ayrıntılı anlatmıyorum.

BOURJOIS RİMEL VE GÖZ KALEM SETİNİ SATIŞ BLOĞUMA EKLEYECEĞİM AMA BEN ALMAK İSTERİM DERSENİZ aycelcehayat@gmail.com 'DAN İLETİŞİME GEÇEBİLİRSİNİZ.





6 yorum:

makyaj kelebeği dedi ki...

Bourjoıs allıklar sür sür bitmez. Minik ambalajıyla tam çantaya atmalık hem de mis kokulu !!!
Hepsini güle güle kullan canım :)

eyireltia dedi ki...

Canım o bourjois fondöten ne kadarmış orada acaba biliyor musun? daha uygunsa gidince ben de alayım :)

AYSEL KAYA dedi ki...

makyaj kelebeği; aynen canım kokusu inanaılmaz gzel

eyireltia ; bahriyecim 20 küsür desem :)

eyireltia dedi ki...

hiii inanmıyorum gidince hemen alıcam :D güle güle kullan sen de. bioderma da çok uygunmuş fiyatı resimde gördüm

Güzel Gül dedi ki...

hepsinide güle güle kullan canim

Mein Blog/Blogum

makyajlı kareler dedi ki...

güle güle kullan canım. seçimleri gerçekten güzel olmuş

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...