10 Haziran 2013 Pazartesi

MİNİ GRATİS ALIŞVERİŞİ


Geçtiğimiz ay yapılmış mini bir alışveriş yazısı; bazı ürünleri deneme fırsatım da olmuşken hem alışveriş hem ürün yorumu içerikli bir yazı olsun istedim.
İlerleyen günlerde tek tek ürünlerle ilgili gerekirse ayrıntılı yazı yazabilirim.

Bir çok bloggerda gördüğüm bu benri asetonu meraktan aldım.Koyu ojeleri güzel çıkarıyormuş.Henüz denemedim bakalım söylenenler ne kadar doğru.
8x4 Sweet Secret yoğun,kalıcılığı fena olmayan şekerli bir koku. Yazın parfümden çok deodorantları kullanmayı seviyorum. Bu da bu yazın favorilerimin arasına girmeye hak kazandı.
 Essence stay natural göz altı kapatıcısı.Fırçalı bir ürün kıvamı yumuşak. Çok kapatıcılığı yok belki aydınlatıcı yerine kullanılabilir. Ben ne kadar gözaltı sorunumun çok olmadığnı düşünsem de tek başına kullanımda yeterli bulmadım kendimde,kapatıcımın üzerine aydınlatıcı niyetine kullanıyorum.
 Essence sun clup bronzer. Işıltılı bronzer ciltte pırıltılarını aşırı belli etmeyen doğal görünümlü bir ürün. Fırçaya çok az ürün geliyor. Fırçayı ıslatıp da kullanınca daha iyi sonuç aldığım bir ürün oldu. Yazın vazgeçilmezlerinden  biri daha :)

5 yorum:

makyaj kelebeği dedi ki...

Ayselcim güle güle kullan aldıklarını. Benri asetonun koyu renklere özel olanı bu değil canım. Haberin olsun )

AYSEL KAYA dedi ki...

makyaj kelebeği ; anaaa :))) ben direk kırmızı ya kokusu güzeldir die aldım hiç öyle çeşitleri olduğundan haberim yok :) saolasın ya birdahaki gidişimde kurclıyım bakalım :)

herşey tadında dedi ki...

şu bronzerları hiç kullanmadım
tenim baya açık
zaten bu konuda o kadar bilgisizimki nasıl kullanılır yüzde nereye sürülür 0 bilgi;)
güle güle kullan canım

AYSEL KAYA dedi ki...

gö<decim ben de pek bilmiyorum bu pudra aslında esmerler için ben elmacık kemiklerimin altına uyguluyorum biraz üstünden de allığımı sürüp birbirine karıştırıyorum dielim.

BOŞNAK KIZI dedi ki...

güle güle kullan canımm ben de bu asetonu kullanıyorum çok memnunum :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...