12 Haziran 2013 Çarşamba

VANİLYA CLUB HAZİRAN 2013

Haziran ayının Vanilya Club kutusu yine tam benlik.Deneme boy ürünlerde mini kutularda olanlar her zaman daha çok hoşuma gidiyor.Kullanım açısından da kolaylık sağlıyor.Vanilya club da bu konuda bence oldukça iyi.
Gelelim Haziran kutu ürünlerine;

 China glaze'den ilk ojelerim.Gramajı oldukça fazla.Cracle serisi odukça iyi yalnız simli yeşil ve neon renkler pek benlik değil.
 Nail sticker'ları denemedim.Elimde açık stickerlar var bu paketleri de onlar bitmeden açmayı düşünmüyorum.İlerleyen günlerde yapacağım çekilişin içerisinde olabilir belki.
 Nuxe body scrub ; Nuxe ürünlerini çok merak ediyordum bu ilk ürünüm fakat henüz denemedim.
 CHI SILK INFUSION
 LCN KREM FONDÖTEN ; biraz yoğun kıvamlı rengi de bana uymadığı  için pek sevemedim.

China glaze cracle glaze serisinden çaylayan oje.Bu kutudaki ojelerden en sevdiğim oldu.

5 yorum:

makyaj kelebeği dedi ki...

China Glaze ojeleri görünce vanilya üyeliğim olmadığına çok üzüldüm. Güle güle kullan canım .

AYSEL KAYA dedi ki...

valla canım ben de çok merak ediyordum china glazeleri ama renkler hiç benlik çıkmadı :s

little butterfly dedi ki...

ben beğendim ojeleri. yarın bende gireyim vanilya kutu yazımı

AYSEL KAYA dedi ki...

little butterfly ; ben de beğendim yapılarını falan da renkler çok benlik deil :)

zuhal gündoğdu dedi ki...

Harikaymış güle güle kullan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...