25 Temmuz 2013 Perşembe

ALOHA SUN PROTECTION SPF 30 LOTION // GÜNEŞ LOSYONU



ŞU yazımda bahsettiğim vanilya kutudan çıkan Aloha güneş losyonu günün esas kızı.Doğrusunu söylemek gerekirse bebekten dolayı bu yaz bize tatil yok. Henüz küçük olduğu için denize götürme cesaretini toplayamadım.Çünkü küçükken beni götürmüşler  ve ben bir güzel mikrop kapmışım. Bu yüzden bu yaz dediğim gibi bana deniz-kum - güneş üçlüsü serap :) Ama yine de gündüz bebeğin D vitamini ihtiyacı karşılamak için belirli dakikalar aralığında güneşe çıkıyoruz. Ya da dışarı çıkacağım zaman güneş kremlerini nemlendirici niyetine kullanıyorum :) Napalım bozulup atacak değilim ya :)

Elimde şu an 1deneme boy, 1Biodermanın ve 1Sebamed in güneş kremi olduğundan buna sadece bir kez sıra geldi. Tek kullanımda ürün hakkında ayrıntılı bilgi veremem. Yanıltıcı bilgi vermek istemem ama nemlendirmesi fena deil :)

Ürün kendisi içinse şunları diyor;
 UVA/UVB Güneş Işınlarına karşı yüksek koruma sağlar.Dermatolojik olarak test edilmiştir. Kolayca ve hızlı şekilde emilir. Suya dayanıklıdır.Kullanım Talimatı: Güneşe çıkmadan 20-30 dakika önce bolca uygulayın. İyice yedirmeden önce cildinizde gözle görülebilir bir tabaka oluşturun. Sıkça tekrarlayın, özellikle yüzüp kurulandıktan ve terledikten sonra.

Öneri: Güneşten koruyucu ürün kullanılsa da 11:00-15:00 saatleri arası aşırı yoğun gün ışığından kaçının ve güneşte çok uzun süre kalmayın, çünkü hiçbir ürün %100 koruma sağlayamaz. Bebekleri ve küçük çocukları direkt güneş ışığına maruz bırakmayınız, yüksek koruyuculu ve güneşten koruyucu giysileri olduğundan emin olun. Gözle temasından kaçının, aksi halde bol su ile iyice yıkayın. Giysilerinize temasından kaçının leke yapabilir. Bebek ve küçük çocukların erişemeyeceği yerlerde muhafaza edin

*AÇIKLAMA VANİLYA CLUB SAYFASINDAN ALINTIDIR.

2 yorum:

herşey tadında dedi ki...

herkes sokuyor bebişlerini
ama bencede henüz küçükken sokmamak lazım
bak ben 2gün önce girdim hasta oldum resmen..
iş için üzüldüm ama herşeyde hayırlısı olsun demek lazım
bende çok düşündüm bir iş kurmayı fakat uygun bir şey bulamadım
hayırlısı olsun diyorum

AYSEL KAYA dedi ki...

yok ya ben ağustos sonuna doğru belkisokarım cesaretim yok.. canım dükkan olur ama başında beklemek lazım ben koşturmadım peşinde.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...