12 Temmuz 2013 Cuma

ANN YVETTE İNCİ TOZU MASKESİ DENEYİMİM


Meraba; ŞU yazımda bahsettiğim Vanilya Club Temmuz kutusundan çıkan bu maskeye bayıldığımı itiraf etmeliyim. Uygulamasıyla sizlere de adım adım anlatıyım isstedim.



1 çay kaşığı inci tozu maskesi ve 1 tatlı kaşığı yumurta beyazını aşağıdaki resimde olduğu gibi mayonez kıvamına gelinceye kadar karıştırıyoruz.




Kıvamlı yapıyı elde ettikten sonra cildimize maskeyi uyguluyoruz ve 15-20 dk kurumasını bekliyoruz tabi bu arada mimik yapmamaya da dikkat ediyoruz.

SONUÇ AŞAĞIDA;
*CİLT TONUNDAKİ AÇILMAYI FARK ETTİNİZ Mİ?
-TAM BENLİK BİR ÜRÜN OLDU ÇÜNKÜ CİLDİMDE LEKELERİN MAŞALLAHI VAR.DÜZENLİ KULLANIMDA SANIRIM BU MASKEYLE ÜSTESİNDEN GELİCEM.
*CİLTTE BIRAKTIĞI YUMUŞAKLIK DA CABASI.

5 yorum:

Nerwen dedi ki...

Aaa gerçekten gözle görülür şekilde fark etmiş. Böyle bi kerede fark eden ürünler de mi varmiş yau :)

Gizem G dedi ki...

Gerçekten fark var . Acaba çiller içinde bir faydası olur mu ki :) ?

AYSEL KAYA dedi ki...

Nerwen ; varmış valla denemesem ben de inanmıcaktım ama ilk kullanımda bile fark gözle görülür.


Gizem; çiller için sanmıyorum canım da bilmiorum yine de öyle de bir özelliği var mı yok mu

yıldız dedi ki...

bende hemen yapmalıyım :) düzenli kullanım sonucunuda paylaşırmısın
bu arada yumurta akı tek başına ile cilt tonunu açıyor diye duymuştum

AYSEL KAYA dedi ki...

yıldız ; tabi paylaşırım canım düzenli kullanabilirsem :)) elimden geldiğince kullanmayı planlıyorum bakalım.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...