29 Temmuz 2013 Pazartesi

DIADERMINE HASSAS GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ


Diadermine kullanmadan önce Maybelline ' nin çift fazlı göz makyaj temizleyicisini severek kullanıyordum. Bu ürünü aldıktan sonra Maybelline göre çok hafif geldi ki sanki temizlemiyormuş hissine kapılmıştım.Sonra öyle bir alıştım ki hafif yapısını çok sevdim. Bu ürün bittikten sonra yine Diadermine'nin çift fazlısını denemek için aldım.İlerleyen günlerde onun da yazısını yazıcam ama açık söylemek gerekirse keşke bunu alsaymışım dedim. Onunla ilgili ayrıntılı bilgileri o yazımda anlatıcam ama gelen gideni arattı diyelim :)

Hafif formüllü bir ürün arayanlar için uygun fiyatlı denenebilir bir ürün. Dipnot geçelim ki ben ağır göz makyajı yapan biri deilim göz kalemii ve rimelden ibarettir makyajım ve memnun kaldım ama yoğun göz makyajında nasıl bir etki gösterir bilemiyorum.

Sevgiyle kalın,hoşçakalın. :)

3 yorum:

makyaj kelebeği dedi ki...

Maybelline benimde sevdiğim bir markaydı ama H2O ile tanışınca öylece kaldı. Diadermine denemedim ama Maybelline'den daha iyi diyorsan başarılı olsa gerek.

AYSEL KAYA dedi ki...

çift fazlılarını karşılaştırırsak sanki maybelline daha iyiydi. H2O ben de kullanıyorum şuan o da fena deil. ama onu tüm cildime kullanıyorum.bunu sadece gözleere kullandım

kumralkizdan dedi ki...

Ben de maybelline kullaniyorum ve cok memnunum :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...