26 Temmuz 2013 Cuma

L'OCCITANE ROSE HAND CREAM // GÜLLÜ EL KREMİ



ŞU YAZIMDA bahsettiğim temmuz vanilya club kutusundan çıkan 10 ml'lik deneme boy ürün.
L'occitane güllü el kremi.
Gül aromasını kozmetikte sevmiyorum.
Şu yazımda Otacı Gül Suyunu görebilirsiniz. Tonik olarak kullanmaya çalışsam da malesef gül kokusu beni yoruyor. Fakat bu krem okadar güzel ki ve gül kokusu öyle hafif ki bu kremi sürmek için mazeretler yaratabilirim.
Keşke tam boy çıksaydı bile dedim. Şu sıralar suyla fazlaca haşır neşir olmamdan kuruyan ellerim için birebir.
Mutlaka denenmeli.

Sevgiyle Kalın.

7 yorum:

Sena Dursun dedi ki...

bu kreme bende bayıldım.

Ꮇaᖱaмe Ꮶoкoş dedi ki...

Body shopun güllü kremi var bide aysel denedinmi onu sen ??

herşey tadında dedi ki...

bende çok sevmem gül kokusunu
ama bazı kremlerde güzel oluyor
bu da onlardan biri olmuş senin için
inşallah en yakın zamanda tam boyunu alıp doya doya kullanırsın

AYSEL KAYA dedi ki...

Sena; evt oldkça gzel

Kokoşum gülle hiiç aram yok gidip de gül aromalı hç bir şey almam. bu tesadüf vanilya kutudan çktı.ama çk bgndm

makyaj kelebeği dedi ki...

TBS güll kremde benim çok sevdiklerimden.Bende gül sevmezken onu çok beğendim.Loccitane kremlerden birini denedim geçenlerde. Nemlendirmesi,kokusu harikaydı. Güle güle kullan canım :))

Ꮇaᖱaмe Ꮶoкoş dedi ki...

Hım..!güle güle sürün:))bende bütün el kremlerin bitsin gidip onu alıcam cinimciğim,hem az ml var hemde çabuk biter diye :))

AYSEL KAYA dedi ki...

herşey tadında; canım senin yorumunu atlamışım geç yazdım ksusura bakma,, güllü olduğu için tam boyunu almam ama aynı markanın farklı aromalı el kremlerini alabilirim

makyaj kelebeği;; teşekkürler canım evet kokusu inanılmaz güzel

Kokoş; bunlar böyle satılmıyor ama deneme boyu vanilya kutudan çıktı.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...