19 Temmuz 2013 Cuma

MAVALA HYDRO-REPARATEUR / ONARICI AYAK BAKIMI


ŞU YAZIMDA  bahsettiğim vanilya club temmuz kutusundan çıkan mini boy ürün. Mavala onarıcı ayak bakım kremi.
Bu ürün bana 6 kullanımlık kadar kullanım sağladı.5ml'lik deneme boy ürün.Kuru ve yıpranmış ayaklar için yoğun nem sağladığını vaad eden bir ürün.Sertleşmiş çatlamış topuklar için ideal bir ürün olduğunu yazıyor içeriğinde. Gel gelelim ben nemlendirmesini yeterli bulamadım malesef. Aşırı problemli ayaklarım olmasa da yazın gelişiyle topuklarım kurudu. Duştan sonra masaj yaparak uygulayıp krem bastığım yerlere bulaşmasın daha nemli kalsın diye çorap giyip sabaha kadar bekledim. Sonuçtan beklediğim nemliliği alamadım. Belki düzenli kullanımda problemi azaltabilir ama küçük boy ürünler malesef ki ürün hakkında en iyi düşünceyi her zaman verdiremiyor.
Bu da o ürünlerden biri oldu benim için.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...