31 Temmuz 2013 Çarşamba

MİLUPA LACTAMIL // ANNE SÜTÜ ARTIRICI İÇECEK



Emziren anneler ya da daha önceden emzirmiş olan anneler,sorum sizlere. Sütünüz tamamen bitmese de dönem dönem azaldığı oluyor mu? Oluyorsa bunun için ne yapıyorsunuz.?
Malesef benim dönem dönem sütümün azaldığını farkediyorum.Eskiden rezene ve anason karışımı çay içerdim.Uzunca bir süre içmedim ve özellikle o dönemdeki fark fazlaca belli olur biçimdeydi. Şimdi tekrar başladım ama ne zaman toparlarım bilmiyorum.

İçim öyle tuhaf ki emzirmek kadar güzel bir duygu yok. Bazen takviye vermek durumunda kalıyorum ve kendimi aldatılmış hissediyorum :( Gönül isterki imkanım oldukça uzun emzirebilmek. Ama dönem dönem beni etkileyen her ne haltsa sütüm azaldığında bir alternatif olarak Lactamil içiyorum.Annenin kalsiyum,demir,folik asit ve bazı vitamin ihtiyacını belirli oranda karşılıyor ve böylece sütün kalitesi ve dozu artıyor.Lactamil'in etkisini oldukça sevdim tadıda vanilyalı süt gibi oldukça lezzetli .Bence tek kötü yanı 200 gr 'lık ürünü tek seferde 3 kaşık kullanarak tüketmek. Çooook kısa sürede bitiyor. Yanılmıyorsam 5 günde. Kutu fiyatı 14 küsür tl. Yani ayda 84 tl yapar .Düz hesap 100 tl dersek bence biraz tuzlu bir takviye.

Demem o ki beni bu masraftan kurtaracak daha maliyetsiz ve etkili yöntemleriniz neler ??



8 yorum:

makyaj kelebeği dedi ki...

Bende emzirdiğim dönemde Still Tea kullanıyordum. İşe yarıyordu ama dediğin gibi çok pahalıya mal oluyordu. Bol su içmek yapabileceğin en iyi şey bence.

Guzel E-zade dedi ki...

Ayselcim doktorunla konush bence.belki fikir verir.ama kesilmeye bashlayinca bazen hic bir sey yardimci olmuyor.ama bol bol cay ic yinede.canim beni de takip edersen sevinirim.

AYSEL KAYA dedi ki...

makyaj kelebeği; stiil tea yerine ben rezene ve anosan almştım aktrdan kendim yapıyrdum hala daha da içiyrum ama düznli değil ..aynen bol su içmek en iyisi .

Güzel e-zade; bol bol suiiç deniyor cnım onu da yapmaya çlışıyrum işte. takipteyim :)

lier dedi ki...

Still tea kullanmaya devam edin... lactamilin sütü arttırmayla bir alakası yok. Bir de ben doktorumun tavsiyesiyle bir ilaç kullandım, çok faydası oldu. bu ilaç aslında mide problemlerinde vs. kullanılıyor, yan etkisi sütü arttırması... Ancak buradan ismini vermek doğru olmaz. Doktorunuza bunu danışabilirsiniz.

AYSEL KAYA dedi ki...

lier ; bilgilendirmen için teşekkür ediyorum ama artık emzirme rütüelimiz bitti :)

EVRİM İPEKÇİ dedi ki...

Lier sütü arttıran ilacın adını mail olarak verir misiniz ? ipekciewrim@gmail.com teşekkür ederim

pinar yurekten uysal dedi ki...

Lier hakli bende ictim o mide ilacindan ayni zamanda galactago diye bir damla kullandim inanin sutum artti.ve dediginiz gibi gunde 3 lt su ictim. Mama oneren doktor artik sadece anne sutu diyor..damlayi tavsiye ederim
.

Unknown dedi ki...

Banada o işacın ismini söylermisiniz gmail adresine atarmısınız hevesyilmaz5555@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...