21 Temmuz 2013 Pazar

MİM ; GÖKKUŞAĞI


Çok severek takip ettiğim blogger arkadaşım  MAKYAJ KELEBEĞİ  beni mimlemişti.
Mimimiz KKUŞAĞI
İlk görselde gördüğünüz ürünler de benim kozmetik kuşağım. :)
Bunun içinse aşağıda renk renk göstereceğim ürünleri seçtim ;


Mor renk için ; Pastelden bir mor oje
Avondan da göz altı kremi

Yeşil için; Oriflameden yeşil rimel ve yeşil toz göz farı


Mavi renk için 2 adet oje seçtim;  Golden Rose ve Isabelle Dupont


Kırmızı için Avon'dan kan kırmızı ruj ve oje



Pembe için; Essence allık fırçası ve Ofra Lipgloss



Turuncu için; Dalin Soft bebek kolonyası


Ve son olarak sarı rengimiz de Pastel Candy Color serisinden sarı..

BU RENKLİ MİM İÇİN MAKYAJ KELEBEĞİNE TEŞEKKÜR EDİP;
YAPMAK İSTEYEN TÜM ARKADAŞLARIMI MİMLİYORUM.

5 yorum:

makyaj kelebeği dedi ki...

Eline sağlık canım benim. Çok güzel bir mim olmuş. Kocaman sevgiler :))

AYSEL KAYA dedi ki...

makyaj kelebeği; ricaederm canım :)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

AY ÇOK BEĞENDİM MİMİ CANIM ÇOK GÜZEL HAZIRLAMIŞSSIN EĞER FIRSAT BULURSAM KENDİMİ İYİ HİSSEDERSEM BENDE YAPARIM ÇOK HOŞUMA GİTTİ BU MİM :)))

AYSEL KAYA dedi ki...

ozlemcim tabiki yap aklima geldin ama Tereddut ettiim solemeye..kendini iyi hissettigin bit arada yap canim.operim cok sizi

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

çok sağol kuzum beniiiim,kocaman öpüyorum bende seni ve güzel prensesini:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...