2 Temmuz 2013 Salı

NIVEA BABY SERİSİ


Hem kendiniz hem de bebeğiniz için birebir bir marka arıyorsanız Nivea Baby'nin ürünlerini tereddütsüz kullanın derim.
Hamilelik döneminde ilk 3 ay kimyasal herhangi bir ürün,ilaç vs. kullanamıyorsunuz.İlk 3 aylık süre bitince çatlak oluşumunu önlemek adına kremlerin kullanımına başlanıyor. Ben ikinci 3 aylık dönemde 3-6 ay arası ŞU YAZIMDA bahsettiğim pregnacare kremi ve ŞU YAZIMDA bahsettiğim DR.Angels argan yağını kullandım.
Aslına bakarsanız pregnacare yerine saf argan yağı bile yeterli.Tatlı bağdem yağı da aynı işlevi görüyormuş ama bazılarında badem yağı tüylenme yapıyor diye duyduğum için ona güvenip alamamıştım.
Sonra son 3 aylık döneme geçtiğimizde Nivea Baby'nin bebek yağlarını kullanmaya başladım. Resimde gördüğünüz 2.şişemdir. Doğumdan sonra da ilk adet dönemine kadar çatlak önleyici kremlerin kullanılması gerektiğini söyleyen doktorlar var. Bebekten dolayı öyle eskisi gibi kendime bakma vaktim pek yok ama fırsat buldukça kullanmaya devam ediyorum. Ve çok da memnunum.Tek sıkıntım bu yağlarda yağın şişenin etrafına akıp şişeyi yapış yapış yapması.
Kendimden geçip bebeğimin bakımına gelince aslında bu da uzun bir konu ama kısaca anlatmaya çalışıyım.
Ben pek yanaşmasam da annem en iyisi olsun mantığıyla prensese sebamed ürünleri aldı ( Ben de iyiki nivea ürünlerini yedeklemişim ) Yenidoğan için sanırım sebamed ağır geldi. Belki de olacağı vardı biz sebamed e bağladık ama niveaya geçince tüm şikayetlerimiz de geçti :)
Bebeğin tüm yüzü kafasının içine kadar sivilce kızarıklık olmuştu. Sebamedi bırakıp niveaya başladık ve duştan sonra nemlendirici kremi sürdükten sonra bebeğin cildinde hiç bir şey kalmadı.
 Pişik kremine gelince de ben önce zeytin yağı sürüp üstüne hafifçe çok az miktarda da pişik kremini uyguluyorum.Birebir pişik kremi kullandığınızda bebeğin bez bölgesinde birikme yapıyor ve temizliği zor oluyor. Zeytin yağı bunu önlemiş oluyor.
 ZEYTİNYAĞINI DA KULLANMADAN ÖNCE OCAKTA KIZDIRIYORUM. KULLANMADIĞIM BİR KABA DOLDURUP BİTENE KADAR KULLANIYORUM. KIZDIRMADAN DİREK ZEYTİNYAĞINI UYGULADINIZDA İÇERİSİNDE ASİT OLDUĞU İÇİN YANMA YAPABİLİR.!

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...