1 Temmuz 2013 Pazartesi

OTACI GÜLLÜ SU


Merhaba bugünkü yazımın kahramanı OTACI GÜLLÜ SU;

Deiyonize su,gül aroması,doğal gül esansı içerir.
Isparta gülünden elde edilmiştir.
Katkı maddesi içermez.
Ferahlatıcı ve hoş kokuludur.
Cilt temizliğinde tonik olarak kullanıldığında taze ve duru bir görünüm sağlar.
Güllaç,muhallebi,reçel gibi tatlılarda lezzet kaynağıdır.

Henüz çok yeni aldım bir kaç kullanımım sonucundaki yorumum oldukça olumlu.Aslına bakılırsa gül esansını pek sevmem ama cilt temizliğinde birebir olduğu için dünyanın parasını döktüğümüz temizleyicilerin yanında öne geçtiği için kullanmaya devam edicem. Tatlılara da lezzet katması için de kullanılıyormuş. Yakında öyle de denerim bakalım.

Siz cilt temizliğinizde ne kullanıyorsunuz?

5 yorum:

Didem Taner dedi ki...

Bulgaristan'da bir çok markanın doğal gül suyu var. Biliyorsundur belki. Hep gül esansı da içermiyor. Bende gül kokusunu hiç sevmem o yüzden kokusu yoğun olmayanları tercih ediyor. Bence de gül suyundan memnun kaldığım kadar hiç bir tonikten memnun kalmadım hem cildi de güzel nemlendiriyor. Benim kullandığım şu an ki kokusu o kadar hafif ki varla yok arası.

meral ünal dedi ki...

merhaba
ya hep derler gülsuyuyla temizleyin diye ama ben çok denedim sevemedim gül suyu temizliğini :( illa kimyasal gerek cildime temizlemesi için :))

AYSEL KAYA dedi ki...

didem taner; evet canım bulgarska rosa çok meşhurdur. ama gül kokusu bana ağır geliyo. şuan kullandığın hangi marka ?

meral ünal; aynen yaa illa kimyasalı yicez :)

Didem Taner dedi ki...

http://www.bulgarianrose.bg/index.php?p=products&sid=19 bu sitede kini kullanıyorum. Karlovo üretimi ve lechitel'lerde satılıyor. Bunu alırken çok tereddütlü almıştım alıyorum ama kullanamayacağım heralde diyordum çünkü herkesi yoğun gül kokusu rahatsız ediyor. Ama bu ürün beni çok şaşırttı. Belki hafif kokulu başka markalarda vardır. Ama bunu buldum ya artık başka denemem herhalde :)

AYSEL KAYA dedi ki...

didem; hemen inceliyoum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...