23 Temmuz 2013 Salı

TESADÜFLERLE BAŞLAYAN DOSTLUK



BİLMEYENLER İÇİN SOLDAKİ DOMBAK BENİM ASOŞUM,SAĞDAKİ DE MİNİĞİMİN KANKEYTOSU EDA :)
Başlıkta dediğim gibi kızımın Eda ile tanışmasınin ardında güzel tesadüfler var ve ben bu güzel hikayeyi sizle de paylaşmak istedim.
Biliyorsunuz ki hamilelik dönemimde yaptıklarımı da bloğumda paylaştım.Lcw'dan aldığım  lohusa pijaması yazımı gören ESER bana mail attı. Kendisinin de hamile olduğunu ve sanırım aynı dönemde doğum yapıcaz ben de bu elbiseden almak istiyorum bana ölçülerini yazar mısın diye. Ben de kendisine kendi çapımda yardımcı oldum falan derken bir baktık bizim bıdıklar AYNI GÜN hayata gözlerini açtılar. Sonra anneler olarak birbirimizin bloglarını takibe aldık,diğer sosyal paylaşım adreslerimizi de. Ve günlük mailleşmeler başladı; * Bizde şu problem var sizde var mı? Doktorunuz ne dedi? Ne yaptınız? Aşı olcak şunu bunu yapalım vs. diye hergün standart maillerimiz oldu. Eser ozamanlar Kırklareli'ndeydi ve bir gün bana bir mail attı; *İZMİR'E TAŞINIYORUZ!! Okadar çok sevindim ki, blogger bana çok güzel anlar yaşatıp çok güzel arkadaşlıklar edindirdi, Şimdi de hem ben çok güzel bir anneyle dost olup kızıma da aret edindirmiş olduk.
Diğer bir tesadüf de EVİMİZE ÇOK YAKIN YERE TAŞINMALARI :))
Malesef benim trafik korkumdan arabayı alıp çıkamasam da Eser miniğini arkaya attığı gibi bize geliyor :)
Bu fotoğraflar da geçen hafta bizim bıdıkla Edoşu ziyaretimizden.
Bakın onlar da birbirlerini çok sevdi ve el ele tutuşuyorlar :)
Haa bu arada yan yana yatırınca ayak ve el senkronları müthiş.Aynı anda sağ bacak aynı anda sol bacak ve eller hareket ediyor. Bir de sanırım ses tonları çıkardığı abik gubik sesler de aynı..Tek farkları benim beyaz peynirim biraz Edoşdan dombulca:)



İnşallah yıllarca elleri ayrılmaz bıdıklarımın :)
ESERİN BLOĞU İÇİN TIK TIK

19 yorum:

herşey tadında dedi ki...

ne güzel yA
gerçekten tesadüf olmuş daim olsun arkadaşlığınız canım
bebişlerde çok tatlı
darısı başımıza
o kadar tembelimki bir türlü bir buluşma ayarlayamadım,halbuki çoğunlukla bütüngün evdeyim
sıkıntıdan patlıyorum

AYSEL KAYA dedi ki...

gözdecim teşekkür ederiö,inş.br gün seninle de tanışırız. :) Eser de gaziemir de artık oralarda takılıoruz hep bir gün sen de gelirsn :)

AYSEL KAYA dedi ki...

gözdecim teşekkür ederiö,inş.br gün seninle de tanışırız. :) Eser de gaziemir de artık oralarda takılıoruz hep bir gün sen de gelirsn :)

herşey tadında dedi ki...

öylemi
tamam ozaman birgün denk geliriz inşallah ne bileyim ben çekiniyorum
açıkçası ama böyle böyle arkadaş olucaz değilmi;))

AYSEL KAYA dedi ki...

:)) ay gözde alemsin. neyden çekinion. hepimiz kendi halinde insanlarız işte:)

cangz dedi ki...

Güzel bir tesadifle başlamış dostluğunuz ne güzel.Bebişlere Allah uzun ve sağlıklı ömürler versin.

Selda akçay dedi ki...

yaaa çok şekerler maşallah :)

AYSEL KAYA dedi ki...

cangz ; çok teşkkürler canım

Selda ; :) teşekkür edrizzz :)

Eser Erden Çelik dedi ki...

Herkese cok tesekkur ederim :) ayselcim once sana tabi ki :) okurken gözlerim doldu :)
Uzun yillar gorusmek dileğiyle :)
Bu arada hersey tadinda bi gun hep bersber buluşalım :) harika olur :) sevgiler ...

Eser Erden Çelik dedi ki...

Herkese cok tesekkur ederim :) ayselcim once sana tabi ki :) okurken gözlerim doldu :)
Uzun yillar gorusmek dileğiyle :)
Bu arada hersey tadinda bi gun hep bersber buluşalım :) harika olur :) sevgiler ...

ege ve annesi dedi ki...

izmire geldiğimde sadece bir bebek seveceğimi sanıyordum şimdi iki oldu evlerinizinde birbirine yakın olmasına sevindim annemler salihlide oturuyor yılda bir iki kez geliyoruz geldiğimizde çeşmeye de gidiyoruz izmirde arkadaşlarım çok ama eşim pek karmaşayı sevmiyor arabayıda o kullanıyordu şimdiye kadar artık ehliyet aldım araba kullanıyorum ben de izmiri kiç bilmiyorum ama artık seneye yaz gelirim nasip olursa eserde bu arada izmiri iyice öğrensin gelince bebişlerle gezeriz aynı gün doğuşları harika olmuş uzun yıllar sonra bu resme bakıp umarım birçok güzel hatıra biriktirmiş olurlar

AYSEL KAYA dedi ki...

ege ve annesii; inşallah izmir e geldiğinde tanışabilirz canım :)

hayat paylaştıkça dedi ki...

Ne güzel maaşallah çok tatlılar ikiside.Tesadüfler dostluğu pekiştirmiş ve ne iyi olmuş.Benimde böyle bir blog dostum var
sevgiler

TUGBA ATES dedi ki...

Bebisler coooook tatlı masallah onlara :)
http://tugbates.blogspot.com/

AYSEL KAYA dedi ki...

hayat paylaştıkça ; evet canım.blogger bazen çok uzaktakini yakındakinden daha değerli kılabiliyor. çok güzel dostluklar kazandryor.

Tuğba ; çook teşekkür edriz sen de çok tatlısın :)

ömür inandı dedi ki...

canım nasılda büyümüş prenses maşallah:)gördükçe bende heyecanlanıyorum öpüyorum ikinizide

AYSEL KAYA dedi ki...

ÖMÜR; canım seninki de büyücek günden güne hiç anlamıcaksın bile

goncaninsepeti dedi ki...

muhteşem bişi yaa, ikiz gibii, kardeş kardeş büyürler, benim kızımın yaşına en yakın tanıdığımız 1 yaş büyük malesef, çok şanslısınız kızın ve sen:)

AYSEL KAYA dedi ki...

goncanınsepeti ; olsun 1 yaş da çok fazla deil aslında , ama bizimki güzel bir şans dediğin gibi.inş.uzun ömürlü olur dostluğumuz ve bebeklerin arkadşlıkları

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...