9 Ağustos 2013 Cuma

ASYA İLE İLK BAYRAM





Bu yıl bayram sevincini ilk kez içimde yaşadım.Doğru söylemek gerekirse Asya olmadan önce bayramlar benim için herhangi bir şey ifade etmiyordu. Bu yıl onunla el öpmelere çıkmak öyle zevkliydi ki. Gerçi tüm gözlerin onda olması, bizlerin pabucunu dama atmış olsa da yine de bu bayram biz çok eğlendik.


Uzunca aradan sonra süslenmek bana da beybiye de iyi geldi sanki :) Gerçi ilerleyen saatlerde rahat tişört-şort kombinimize geçtik ama sizler için cicilerimizle bir poz vermeyi unutmadık.:)



ŞURADAKİ YAZIMDA bahsettiğim blogger arkadaşlığından gerçek arkadaşlığa dönüşen ve çok sevdiğim arkadaşım  Eser'e bayramlaşmaya gittik. Hem aretler görüştü hem de eşlerimiz de bu vesileyle tanışmış oldu.
 







Bu fotoğrafa bayıldık.. Eda Asya'yı yakalamış,başardım bakışlarıyla, Asya da yakalandım diye şaşkın bakışıyla :))
Tam artık eeve giderken çekilmiş bir foto bu. Belki de Eda Asya'ya gitme kal demek istedi ! Kim bilir :)

İYİ BAYRAMLAR.

NOLUR MAŞALLAH DEMEYİ UNUTMAYIN.ÇOOK NAZARA GELİYORUZ! 






14 yorum:

kendinin ruh doktoru dedi ki...

maşaallah benim kızıma ne de tatlı.İzmire gelince sana gelicem haberin olsun ayselcim :))

Shadoweyes Ontheway dedi ki...

Maşallah ya. Allah nazarlardan saklasın. Çok tatlı bir kız :)

Bahçem Benim dedi ki...

Binlerce kez maşallah!! Ne kadar tatlısınız 2niz de öyle:))

miyav kedicik dedi ki...

Aman maşallah maşallah Allah ömürlü etsin. Allah mutluluğunuzu bozmasın nice mutlu bayramlar diliyorum..:))

herşey tadında dedi ki...

maşallah şu bıdıklara
ikiside pek tatlı
annelerede birer maşallah ama...;)

UPTO SİBEL dedi ki...

Masallah hepinize. Bizimde oglumla ilk bayramimiz. Dedigin gibi bir baska heyecan var bu bayram icimde. Daha anlamli sanki artik hersey :)

AYSEL KAYA dedi ki...

kendinin ruh doktoru; kapımız herkese açık cnım :) bekleriz

shadoweyes ontheway ; çok teşekkür edrim :)


bahçem benim ; canım çok teşekkür ederiz :)

miyav kedicik ; amiiinn canım, hepimize nice güzel bayramlar.

herşey tadında ; gözdecim çok teşkkür ederiz hepimiz :)


upto sibel ; şimdi annelerimizi büyüklerimizi daha iyi anlıyoruz di mi? :) saçma gelen şeyler meğer ne kadar doğruymuş.

UPTO SİBEL dedi ki...

Oyleymis gercekten :) anne olunca anladik bir cok sey gibi :)

ege ve annesi dedi ki...

arkadaşlıklarınız sonsuz olsun çok tatlı çıkmışsınız

Güzel Gül dedi ki...

yaaaaaaaa ama cok tatli yaaa allahim özene özene yaratmis :) darisi bizlere ins :))

Mein Blog/Blogum

OlgunD dedi ki...

:-) 41,5 Maaşallah (bizim jenerasyon böyle der`di) Çok tatlılar Allah nazarlardan esirgesin,bloglarınızı heyecanla takipteyim neden mi? Bilmediğim yepyeni kelimeler giriyor sözlüğüme....

AYSEL KAYA dedi ki...

ege ve annesi; çook teşekkür ederim.

güzel gül; darısı sana inşalllah:)


Olgund;ÇOOK Teşekkür ederim.ne güzel bir yorum bu böyle :)

Eda Ulacik dedi ki...

Ay ay ay ne kadar tatlılar maşAllah, Allah nazarlardan saklasın!:) cici bloğunuzun takipçisiyim artık, benim bloğuma da beklerim. Sevgilerimle... :)
www.Makyajlan.Blogspot.Com

AYSEL KAYA dedi ki...

Eda ulacık ; bloğuma hoşgeldin :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...