15 Ağustos 2013 Perşembe

ASYA'YA C&A ' DAN YENİLER

 Bayramın tatilinin son günü gittiğimiz alışveriş merkezinde Asya'ya güya sadece askılı /alttan çıtçıtlı zıbın alıcaktım. Zıbından çok başka şeyler aldım. Alışveriş parçalarından ilki olan c&a ' dan işte bu cicileri aldık.
Çorapların kumaşına bayıldım.İnanılmaz yumuşak. Keşke çocuk olsam dedim :)


Bu önlük çok hoşuma gitti.Bebeğimin damakları kabarmış, biz anlamasak da doktorumuzun dediği o.Dişleri yer yaptığı için damakları fazlaca kaşınıyor.Elleri sürekli ağzında ,onu kucakladığınızda eğer yüzünü kendinize doğru tutarsanız omzunuzu,sırtını kendinize doğru tutarsanız da elinizi tavşan gibi kemiriyor. Bu önlük de hem ağız suyunu tutucak hem de üzerindeki boyutlu ayıyı da kemirerek damaklarının kaşıntısını bir nebze gidericek.Bence siz de bebeğinizin bu durumundan şikayetçiyseniz bu önlükten edinin derim.



Bu askılı badiler indirime girmişti.3-6 aylık ürünler çok küçük geldi gözüme ve 6-9 aylık aldım. Ama bunlar da şimdilik büyük geldi malesef :(

C&A 'dan aldıklarımız bunlardı.Asyam güle güle giysin. Allah olmayan herkeze de versin inşallah.

3 yorum:

Guzel E-zade dedi ki...

Çoraplar ne sirin öyle.güle güle giysin.ben kizlarimda damak kasintisini önleyen jel sürüyordum dish yerlerine.4 aydan bashladim ve dishlerini çok rahatlikla cikardilar.eshim dish doktoru onun önerisiyle tabi.sanirim damagi soguk tutup rahatlatiyor

Bir Endüstri Mühendisi dedi ki...

Ya böyle bebek cicileri gördükçe çok istiyorum bir bebeğimin olmasını ve ona bir sürü kıyafet, oyuncak almayı..

Benim de 10 aylık bir yeğenim var dünyalar tatlısı, ona bişeyler alırken kaybediyorum kendimi..Kendi bebeğim olursa naparım bilemiyorum..:)

AYSEL KAYA dedi ki...

Güzel e zade; bana da papatya çayı dediler rahatlatır die ama sevmedi bir türlü. Eşin peki emziren annelerin diş problemlerini hangi aydan sonra yapmayı uygun görür. çekilcek dişim ve dolgum var bekletiyorum emziriyorum die???

Bir endüstri mühendisi ; inşallah senin de olur, :) güzel güzel giydirirsin.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...