22 Ağustos 2013 Perşembe

BATH & BODY WORKS MUMLARIM

 Bath &Body Works malesef İzmir'de yok. Face sayfalarından takip ediyorum markayı.Mumlarında kampanya olduğunu gördüğümde kendileriyle iletişime geçip ürünlerini nasıl temin edebileceğimi sordum.Eğer ilinizde marka yoksa merkez şubelerinden telefonla sipariş verebiliyorsunuz. İstediğiniz ürün bedelini havale/eft olarak gönderdiğinizde aynı gün hemen kargoya veriliyor.Ben Suadiye şubesinden siparişleri verdim ve çalışanların ilgi/alakasından inanılmaz memnun kaldım.
Yararlandığım kampanya ise sezon mumlarındaki büyük boy mumların 2 tanesi 22 tl idi.
Yani tanesi 11 tl 'ye geliyor. Resimlerde görüp tahmin ettiğimden çok daha büyük ebatlı geldiler.
 Seçtiğim mumlardan ilki en merak ettiğim koku kurabiye kokusu.İnanılmaz güzel,tam bir tatlı kurabiye kokusu . İştah açan kokulardan. Ev öyle güzel kokuyor ki . Hep merak ederdim bir mum evin havasını ne kadar değiştirebilir ki diye. Öyle bir güzel yapıyor ki ,miss misss...

 Bir diğer seçtiğim mum da naneli çikolata. AFTER EIGHT diye bir çikolata var. Netten aratıp bakın. Onun tadını bilenler varsa işte bu mum onunla aynı kokuda. Ben nane aromasını çok severim. Aynı zamanda çikolatayı da. İki sevdiğim bir arada benden mutlusu yok :)

Kurabiye tadında mis kokulu sıcacık günler olsun inşallah. :)

6 yorum:

makyaj kelebeği dedi ki...

Ohh mis :)
Güle güle kullan tatlım.Bende BBW aşkımı geçen hafta İstanbul gezimde biraz söndürebildim.Yazıları Eylül'e kalacak olsa da mutlu mesut bakışıyoruz şimdi onlarla :))

Guzel E-zade dedi ki...

Missler gibi koksun her yer.Güle gule kullan canim

pembe vosvos dedi ki...

Kurabiye kokulu olanı çok merak ettim, hemencik alacağım. :)

AYSEL KAYA dedi ki...

makyaj kelebeği; merakla bekliyorum cnım. benim ilk ürünüm bunlar ama çok sevdim. keşke izmire de gelse

Güzel e zade ; aynen canım valla miss gibi kokuyor :)teşekkürler

pembe vosvos ; indirimdeyken kaçırma çok güzel br koku.bloğuma da hoşgeldin bu arada :)

Balbocegi İle Kozmetik dedi ki...

Ayy o naneli cikolata kokusu sahane . Su an bend yakiyorum ve ohhh mis gibi ;)

AYSEL KAYA dedi ki...

Balböceği ; aynen canım bir çikolata var kıbrıstan gelmişti bize after eight ismi yanılmıyorsam aynı onun gibi kokuyor :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...