9 Ağustos 2013 Cuma

DIADERMINE ÇİFT FAZLI GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ


DIADERMINE'NIN HASSAS GÖZLER İÇİN OLAN TEMİZLEYİCİSİNİ KULLANIP BEĞENDİKTEN SONRA GÖZ MAKYAJIMIN TEMİZLİĞİ İÇİN TEKRAR BIADERMINE ALICAKTIM AMA FARKLI BİR ÜRÜN OLUCAKTI. BU ÜRÜN DE ÇİFT FAZLI ÜRÜNÜ OLDU. AMA BANA YAPISI ÇOK YAĞLI GELDİ. ÜRÜNÜ UYGULADIKTAN SONRA GÖZLERİMİ YIKAMA GEREĞİ DUYUYORUM. YOKSA KİRPİKLERİM BATIYORMUŞ HİSSİ OLUYOR ,SANKİ GÖZÜMÜN ÖNÜNDE BULANIKLIK VARMIŞ GİBİ.SUYLA YIKADIKTAN BİR SÜRE SONRA O HİS GİDİYOR. AMA ÜRÜNÜN DEZAVANTAJI İŞTE. ONUN DIŞINDA TEMİZLEMESİ OLDUKÇA BAŞARILI. AĞIR KOKAN ,GÖZÜ YAKAN BİR ÜRÜN DEİL.HERHANGİ BİR HASSASİYET YAŞAMADIM. YAĞLILIK HİSSİNİ BİR KENARA BIRAKIRSAK BENCE GÜZEL BİR ÜRÜN. AMA BU BİTİNCE HASSAS GÖZLER İÇİN OLANINI TEKRAR ALICAM.



İÇERİĞİNİ MERAK EDENLER İÇİN.ŞİŞENİN ARKA KISMI.

2 yorum:

serap tan dedi ki...

Tatlım iyi bayramlar bloğumda cpk guzel hediyeler veriyorum muhakkak bak;) kaçırma ;)

AYSEL KAYA dedi ki...

SERABIM KATILDIM JELİBONA TALİBİM :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...