10 Ağustos 2013 Cumartesi

GRATİS BAYRAM İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM


Gratis ya da Watsons'ın indirimlerini bir türlü yakalayamayan ben, bu bayram indirimini yakalamış olsam da ihtiyacım olan çok fazla şey olmadığından ve gereksiz harcama yapmanın gereği olmadığından ufak bir alışveriş oldu benim için.
Aşağıdaki görselde toplu halde duruyorlar. Arkada saklanmış Balm Jovi'yi görenler kimler? :=)



 Diş macunumun  nane aromalı olması konusunda takıntılıyım. Ama bu macunu 3 tl ye görünce denemeliydim.
125 ml'lik ürün 3 tl bence çok uygun. Umarım performansı da güzeldir.Biraz şüpheliyim ama denemeden tecrübe edilir mi? Edilmez tabi ki.




Prensesin hayatımıza girişiyle ve beyaz tenli olup sürekli cilt problemi yaşamasıyla bu kulak temizleme çubukları amacının dışında tonlarca gidiyor bizde. İpek çubuklarda da bir alana bir bedava kampanyası olunca 2 adet aldım ben de.


Benri'nin bu disklerinden ilk kez kullanıcam.Bir kaç tane kullanmaya başladım Asya için.Yanları dikişli oluşu oldukça güzel içinden pamuk çıkmıyor.Makyaj temizlemede nasıllar bilmiyorum.En kısa sürede onun için de denicem bakalım.

Gratisten bir önceki Benri aseton alışımda farklı çeşitlerinin olduğundan bir haber elime geleni aldım. Hep bloggerlarda koyu renkli ojeler için diye duyuyordum ya aldığımın da öyle olduğunu sandım.Meğer üzerinde koskocaman Nemlendiricili yazıyormuş:) Ama sonunda koyu renkli ojeler için olanına da kavuştum. Henüz denemedim ama eminim iyidir.:)


Tarihe en geç The Balm ürününe sahip olan kadın olarak geçebilirim. Bu palet benim ilk The balm ürünüm. Bloggerlarda bir ara çok sık konuşulan allıklarından öğğğk gelip soğuk durduğum bir markaydı kendileri. 
Abe Aycel'im ne inat yapmışsın be gülüm dedim kendime.Eve gelir gelmez deniyim dedim.
Farlarla hiç aram yok demişimdir hep. Makyajı da koyu renklerle deneyince pandaya döndü gözlerim :)
Meğer kullandığım fırça bu far için iyi deilmiş.Avonun göz farı fırçası bu paletteki ürünü gözlerime uygularken çok tozuttu. Tüm farlar göz altlarıma aktı :).
Sonra mini far aplikatörleri yok mu,Oriflame'den.Heh o küçümsediğim aplikatörle deneyince inanılmaz sevdim.Artık yavaş yavaş kendimi renkli farlara bu paletle alıştırıyorum.
Bayramda da iki renkli göz makyajıyla farla aşk yaşadık.
Mary Lou aydınlatıcısını almaya gidip bu paleti aldığım için çok doğru bir seçim yaptığımı anladım..



Bayramda kendime aldığım en güzel hediye oldu bu palet. The Balm artık kalbim sana açık :)

1 yorum:

Bloglar Yarışıyor dedi ki...

Bloglar Yarışıyor ile blogunuzla ün sahibi olmaya, ödüller kazanmaya hazır mısınız? Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı 3. kez düzenliyoruz. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...