27 Ağustos 2013 Salı

GÜNEŞ ÜRÜNLERİM


Bu yaz tatil postları yapan bloggerları, insagram gibi sosyal paylaşım sitelerinde mayolu fotolarını yayınlayanları kıskanmaktan çatladığımı itiraf ediyorum.
Asya daha küçük olduğu için denize götürme cesaretini kendimde bulamadım. Doktor herhangi bir sakınca görmüyor ama ben küçükken denizden mikrop kapmışım ben hatırlamıyorum ama annem hep anlatır. Asya'yı da hasta ederiz bir şey olur endişesiyle bu yaz deniz/kum/güneş üçlüsünü fazlaca geri plana ittim. 21 yıl Antalya'da denizin dibinde yaşamış biri için nasıl zor bir olay bu anlatılmaz.Dua ediyorum ki seneye planladığımız tatil suya yatmasın.

Ne kadar denize gidememiş olsam da günlük makyajımın altında ya da makyajsız da cildime nemlendirici niyetine güneş kremlerimden uyguluyorum.Aynı şekilde Asya'ya da. Ona düzenli olarak kullanmıyorum ama doğrusu. Beyaz tenli ama kimsayal ürün kullanmaktan da hoşlanmıyorum.Olabildiğince bir süre uzak dursun.Zaten biraz büyüyünce ''anne; oce,ruc,fay süyyy '' dicek.

Dilerim seneye bu ürünleri çok meşhur olan kuma gömme pozuyla sahil kenarından sizlere yazarım :)





Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...