18 Ağustos 2013 Pazar

NUXE // GÜL YAPRAĞI MAKYAJ TEMİZLEME SUYU


Vanilya club Ağustos kutusundan çıkan Nuxe 3'lü setin ilk ürünü Gül yaprağı makyaj temizleme suyu.
Sanırım artık gül aromalı ürünlere alıştım.Eskisi kadar çok rahatsız olmuyorum hatta pek de severek kullandım bu ürünü diyebilirim :)
 Ben makyajımı temizlemeden ziyade makyajsız olduğumda tonikmiş gibi de kullandım. Güya cildim temiz sanıyorum ama makyajsız halde bile cildi mükemmel temizleyip pamuğunuza kirleri topluyor.

Bu ürünün diğer bir güzel yanı da % 97 oranında doğal içeriklerden oluşması.
Tüm cilt tipleri için de uygun.



5 yorum:

undenied dedi ki...

Bu ürünü ben de alıp denemek istiyorum.Güle güle kullan canım.

AYSEL KAYA dedi ki...

undenied ; teşekkür ederim. Valla denemeni tavsiye ederim. çok güzel bir ürün.

J'adore Fashion dedi ki...

Ben de deniyecem bu urunu :)

http://jadorefashionlove.blogspot.ro/2013/08/navy-stripes.html

Yasemin Ergenç dedi ki...

Merak ettim ben de. Nerde bulabilirim ki.

AYSEL KAYA dedi ki...

Jadore fashion ; mutlaka dene canım seveceksin

Yasemin ; eczanelerde ve ya vanilya clup sitesinde :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...