13 Ağustos 2013 Salı

ORİFLAME AĞUSTOS KATALOG SİPARİŞİM

 Oriflame orucumu bozdum demiştim Temmuz ayında.Ağustos ayında biraz daha fazla sipariş girdim.
Bir tarafım ihtiyacın olmadığı halde bir şeyler alıyorsun, yapma diyor. Diğer tarafım da amann nolcak al gitsin diyor. :) Bakalım bu böyle nereye kadar gidecek.Dilerim çok sürmez yoksa batıcam :)

Gelelim aldıklarıma; 

 Henüz cımbızı denemedim.Performansı hakkında bir şey söyleyemem ama dizaynını sevdim.

 Bebekler için sabun. Bunu da henüz denemedim.

 Diş macunları arkadaşlarımın siparişi.Farklı bir diş macununu kullanmıştım önceden piyasadaki markalarla yarışır derecede iyiydi.

 2adet lip balm. Methini çok duyduğum bir ürün .Denemedim ama.

 Felicity Oriflame'de aşk yaşadığım parfümüm.

 3D ruj.

 Meyveli sabun.

 Kajal göz kalemi (yeşil)

 Meyveli parlatıcı

 Erkek çocuklar için Eau de Toilette

 Bir diğer aşk yaşanılası ürün vücut pelingi.Mutlaka denemelisiniz.

 İntim yıkama jeli. Daha önceden kullandım. Tavsiye edilir.

 S8 deodorant.

 Ürün sıfırlama ürünü.Kargo ücreti yerine.Lif.

Veee son olarak da Asya'ma bornoz :)

9 yorum:

Sena Dursun dedi ki...

kajalı sevmeyeceksin bence, ben değil arkadaşım kullandı memnun kalmadı,intim yıkama jelini bende seviyorum. S8 kokusu güzel traş sonrası nemlendiricisini kullandırdım sevgilime memnun kaldı.meyveli sabunu da banyomda saklıyorum sepet içinde :D

asayra kurt dedi ki...

hepsi çok güzel bir kız arkadaş var üye ol diye tutturuyor ben üyeydim de üyeliğim almaya almaya düştü malesef de tekrar üye olcam da bende senin gibi batmaktan korkuyorum valla çünkü insanın aldıkça alası geliyor ben kullandığım ürünlerden çok memnun kaldım o yönden oriflame benim için flormar gibi birşey

makyaj kelebeği dedi ki...

Hepsini güle güle kullan canım.Felicity parfümün kokusunu çok seviyorum bende.İntim jel ise sürekli kullandıklarımdan...

makyajlı kareler dedi ki...

Parfumu bende cok merak ediyorum ama alamadim:(
Peeling gercekten guzel

makyajlı kareler dedi ki...

Bu arada gule gule kullan tatlım :)

yabanmersini dedi ki...

Hepsini güle güle kullan cnaım. Bornozdan yeni doten çok güzel. Favori parfümlerimiz aynı =)gerrçekten çok güzel. Favori parfümlerimiz aynı =) bende ilk çıktığında o eldivenden almıştım ama pek memnun kalmadım. Benim sipairşlerim daha ggunu =))))canla bekliyorum özellikle eylül katalogunu =))))

Guzel E-zade dedi ki...

Güle güle kullan.lip balmi ben de merak ediyorum.Swedish spa urun indirimde olursa alirim.ben temmuzda oriflame alisverish yapmishdim.istersen bir göz ata bilirsin.basarilar .

AYSEL KAYA dedi ki...

sena ; kajalı arkadaşım sipariş verdi..bende de önceden aldığım siyah renk var. ama kullanımı zor. s8 i ben pek sevemedim :S

asayra; ürünlerin çoğu güzel ,ama batmak malesef kaçınılmaz :)


makyaj kelebeği; sevdiklerimiz aynı. tıpkı vanilya gibi :)


makyajlı kareler ; indirimde mutlaka dene.her tene güzel yakışan bir parfüm.


yabanmersini; eylül kataloğu da muhteşem diyim :)iyice heycanlan :)
eldiveni henüz denemdim ama merak ediyorum

AYSEL KAYA dedi ki...

güzel e zade ; lip balm oldkça gzel,swedish spa ağustos kataloğudna indirimde canım

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...