30 Ağustos 2013 Cuma

PARFÜMLERİM



Çok parfüm insanı deilimdir.Takılıp kaldığım bir kokudan kolay kolay vazgeçemem. Bu sebeptendi ki yıllarca Burberry Klasik kullandım.Oriflame danışmanlığına başladıktan sonra da ya Miss O, ya Giordanı Gold ya da resimde gördüğünüz tütün kolonyası rengi olan Felicity. Yıllarca dönüp dolaşıp aynı parfümleri kullandım. Bu  resimde gördüğünüzse hayatımda ilk kez bu kadar çeşit parfümün bir arada oluşu. Blogla birlikte yeni ürünler farklı şeyler deneyip yorumlamaya başladıkça parfümlerimde de çeşitlilik oldu.
Yukarıda gördüğünüz ürünlerden sadece Felicity ve Fiery 2 yi kullanıyorum dierlerininin malesef kokusunu pek beğenmediğimden oda kokusu olarak kullanıyorum.
Ama ne kadar çoğunu kullanmasam da süsleyerek sergilemek hoşuma gidiyor.
Sizin tavsiye edeceğiniz parfüm nedir? Hafif kokulu tatlımsı olursa daha çok sevinirim.

6 yorum:

makyaj kelebeği dedi ki...

Avon Fergie parfümü bende bir heves alıp sonradan kullanamadım nedense.Vanilya sevdiğine göre BBW Twilight Woods ya da Warm Vanilla Sugar'ı önerebilirim sana.

herşey tadında dedi ki...

avon wish of love bence tam senin aradığın tarzda canım
şu süslü kız çok tatlıymış;)

Guzel E-zade dedi ki...

Ayselcim bayilirim parfum postlarina.son iki yildir parfume taktim.dün gezmelerdeydim.parfumeriye girdim öylece dolasirken elim givenchy play pembe ambalajdaki varya ona gitti.koluma iki kez fisladim veeee ashik oldum.açik tenli oldugumdan koku bende 1 saat ya durur ya durmaz.genelde pahali aliyorum ama fark etmiyor koku çabuk ucuyor.ama ilk defa bir parfum bende 3 saat durdu.canim tatlimsi degil ama o nasil elegant o nasil sexy parfum anlatamam.kabi da harika.

Kozmetik Bulvarı dedi ki...

şu smiları bende çok merka ediyorum çok gördüm ama almak nasip olmadı


hepsini güle güle bitir bu arada ;)

AYSEL KAYA dedi ki...

makyaj kelebeği ; fergie evet ekşi bişey bende de duruyor öyle ... vanilya çok severim biliosun hemen incelicem bakalım.teşekkürler :)


herşey tadında ;wish of love evet çok güzel bir koku ama kalıcı deil canım biliyorum onu.


güzel e zade ; hemen netten bakıcam bakalım canım denk gelirse bir kokusuna da bakarım. valla dünyanın parasını da versen yne uçup gidiyor kokuları.ben o yüzden genelde oriflame alıyrum braz daha uygun diye.

Kozmetik bulvarı ; canım orjinal parfümlerin benzerleri onlar. bir sürü parfüm alternatiferi var. ve 10 tl . denenebilir.

Selen dedi ki...

lancome la viest belle şiddetle öneririm

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...