24 Ağustos 2013 Cumartesi

PASTEL KISSES LIPBALM WITH SEA BUTTER VE MAGIC SAND OJE // TEŞEKKÜRLER PASTEL

PASTEL/PİNKAR KOZMETİK Yeni çıkardığı ürünlerden denemem için gönderdi.Eğer firma bana tercih seçeneği sunsaydı seçeceğim 2 ürünü de göndermişler.Kalbim bukadar temizmiş.
 Hep de turuncu renkli rujum olsun istemiştim fakat bir türlü denk getiremedim. Ya istediğim rengi bulamadım ya da indirimi yakalayamadım.Pastel'in yeni lipbalmlarını görünce de turuncu hevesimden dolayı ilk gözüme çarpan bu turuncu lipbalm oldu.Şeftali ve papaya özlü bu lipbalm öyle güzel kokuyor ki.
Bir diğer ürünleri ise kum efektli ojeleri. Yapısına bayıldım.Sürüp kuruduktan sonra elinizle dokununca pıtır pıtır his olmuyor.
 Açıkçası ben bu serinin
bloggerlardaki uygulamalı fotolarını görünce pıtır pıtır hissi uyandırmıştı.Ama öyle deilmiş. Tırnaklarımdaki ojeyle de sanki pek bi uydu gibi?

Gelelim uygulamalı/detaylı fotoğraflara;
Teşekkürler PASTEL






6 yorum:

Yasemin Ergenç dedi ki...

Canım, senin adına sevindim :) Lip Balm'ın ilginç tasarımı var :)

Melislicious dedi ki...

çok güzeller, kum efekti veren oje bir harika!!1
güzel günlerde kullan cnm:)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Bana gelmedi ama sen güle güle kullan canım sevindim senin adına,dudaklardaki renk cidden harika.

AYSEL KAYA dedi ki...

Yasemin; evet tasarım farklı

melislicious ; ojeyi ben de çok beğendim tek kat sürmek yeterli bu görüntü için..

kokkoş ; teşekkür ederim canım. rengini ben de çok beğendim

makyaj kelebeği dedi ki...

Aysel'cim güle güle kullan yenilerini.Ojenin rengi çok hoş :)

AYSEL KAYA dedi ki...

makyaj kelebeği ; çook saol canım . ojenin rengi gerçekten güzel.um efekti serisinde kum rengi olan oje ve serinin en gzellerinden

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...