28 Ağustos 2013 Çarşamba

THE BALM BALM JOVİ PALET


 Sonunda ilk the balm ürünüme sahip oldum.Bir ara ne bööğğğ gelmişti bloggerların the balm allıkları yazılarından. Ondan çekimser yaklaştığım bir markaydı kendileri.Gratis'in bayram indiriminde Mary Lou almaya gittim. Sonra baktım ya ona 20 tl vereceğime 30 tl Balm Jovi'ye verir tektaşla milyon kuş vururum dedim .Nitekim de öyle oldu.
Palet 12 far 1aydınlatıcı,1allık, 2ruj dan oluşuyor.Çok ayrıntılı yazmaya gerek yok.Zilyon tane yazısı bloglarda yazıldı zaten. Gelin siz palet görsellerine bakın.








3 yorum:

makyaj kelebeği dedi ki...

Canım güle güle kullan paletini. Jovi almakla isabetli bir karar vermişsin zira benim M. Lou Jovi aldığımdan beri çekmecede yatıyor :)

Sena Dursun dedi ki...

ben halen almadım

AYSEL KAYA dedi ki...

makyaj kelebeği ; :)) aynen jovi de lou'nun aynısı vr zaten ve uuzunca süre gidecek kadar


Sena ; yakında yine indirim gelir.bir bakarsın.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...