25 Eylül 2013 Çarşamba

ASYA İLE 5 AY


SELAM AHALİ :) DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN YARIN ASYA 5.AYINI GERİDE BIRAKIYOR.
DOLU DOLU GEÇEN 5 AY. AZ ÖNCE FACE'DE ALBÜMÜNE BAKTIM KÜÇÜCÜKMÜŞ.HALA DAHA KÜÇÜK AMA İLK GÜNLERE GÖRE KOCAMAN OLMUŞ BIDIĞIM.
BU 5 AYDA NELER NELER OLDU ANLATSAM ROMAN OLUR. ROMANA GEREK YOK BEN SİZİ ÖYKÜYLE BAŞBAŞA BIRAKIP ŞU SON 1 AYDA NELER OLMUŞ ONU ANLATIYIM;
*EL VE AYAKLARI AŞAĞI YUKARI ÇIRPMA KONUSUNDA REKORA KOŞUYORUZ
*GÖRDÜKLERİNE OOO,,HUU,,HÖÖÖ,,IIII,, GİBİ ABİK SESLER ÇIKARMAYA BAŞLADIK
*YATTIĞI YERDEN KALKMAK İÇİN KAFASINI KALDIRMA VE BAŞARAMAYINCA YAN DÖNÜP YERE BURNUNU SÜRTME KONUSUNDA İHTİSAS YAPTIK
* HER DİKKATİNİ ÇEKEN ŞEYE YALANIP YAKALAYINCA AĞZA SOKMADA ÜSTÜMÜZE YOK.
*HAA BİR DE SAÇ ÇEKMELERİMİZ VAR Kİ BENİM İÇİN EN CAN YAKANI BU :)
*BİR DE UYKUSUZ GÜNLER GERİ GELDİ. ESKİSİ GİBİ ÇOK UYUMUYOR. GECELERİ DE ZIRT BIRT KALKIP NAPİORUZ DİYE KOLAÇAN EDİYOR.
*SANIRIM HAFIZ OLUCAK Kİ SABAH EZANINDA AYAKTAYIZ .
*BU AY YAVAŞTAN EMMEYİ BIRAKTI KEYFİ GELİRSE GÜNDÜZ ÇOK NADİR EMERKEN GECELERİ DE YAKAMI BIRAKMADAN YAŞIYORUZ. GÜNDÜZ EMMİO DİYE ÜZÜLÜYORUM GECE DE BIRAKMIYO DİE :)
*SEVDİKLERİNİ GÖRÜNCE AĞZINI AÇIP DİLİNİ ÇIKARARAK GÜLMESİ İÇİMİZİN YAĞLARINI ERİTMEKTE.
* AKŞAMLARI BABASINA KUR YAPMAKTA USTA

GÖNLÜMÜZÜ MEST EYLEYEN ASOŞ BÜYÜYOR YARINKİ DOKTOR KONTORÜLÜMÜZ GÜZEL GEÇER İNŞALLAH.

MAŞALLAH DEMEYİ UNUTMAYIN!!!

13 yorum:

mihriban dedi ki...

maşallah allah bağışlasın

Aktuelmoda dedi ki...

Kocaman maşallah Asya'ya..gece uyandığını yazmışsın canım,Buğliş de 5 ay dolmasına yakın ve sonrası her saat başı emmek için uyanıyordu.Tabi bu kadar sıklıkla uyanmak hem benim için hem de onun için kötü oluyordu.Emmenin yanı sıra devam sütü takviyesi yapmaya başladım karnı doyunca mışıl mışıl uzun uykulara geçti..Eğer vermiyorsan en azından gece bir kez devam sütünü öneririm.Çünkü karnı tok olan ve başkaca problemi olmayan çocuk uyur,sağlıklı ve bol uykulu geceler,öpücükler..

AYSEL KAYA dedi ki...

mihriban ; çok saol canım


aktuelmoda ; canım evet veriyorum başladık çünkü tek göğsüm tıkandı sanrım sağdım gelmio 20 cc anca . dier meme de yetmiomş ki uyanıp duruyordu. şimdi takviyeye geçtik bakalım doktorra anlatıcam ne dicek.teşekkürler bilgin için

makyaj kelebeği dedi ki...

Canım maşallah yine miniğine :)
5 ayı doldurduğuna göre diş çıkarma döneminede girmiş olabilir.Diş çıkarma da uyku düzenini etkileyebiliyor.
Senin günlüklerinle kızların bebekliklerini hatırlayıp ne çabuk büyüdüler diyorum. Sende bir gün bakacaksın asya 5 yaşında :)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Desene seni çok yoruyor artık asyacık ohoo işin var bu güzelle :=)) öpüyorum onu v seni canım :**

Selma's world dedi ki...

zaman nasıl da geçiyor...maşallah yine çok tatlı kızımız.

papyonun blogu dedi ki...

maşallah, çok güzelsiniz, Allah bağışlasın :)

AYSEL KAYA dedi ki...

makyaj kelebeği ; canım valla 5 ay öyle hızlı geçti ki eminim ben de yıllar ne çabk geçmiş dicem göz açp kapayncaya kdar çabucak büyüyorlar

kokoşum aynen bazen cidden yoruyor


selma ; canım ya valla çok hızlı geçiyor zaman

papyonun bloğu ; amin çook teşekkürler :)

Alice Makyaj Diyarında dedi ki...

Maşallah bu güzelliğe :)

KoyuKirmizi dedi ki...

Yaa ben bu fıstığı yerim ya yerim. Maşallah kuzuya. 5 yaşına girdiği günleri de görücez inşallah annesi =) Öpüyorum ikinizi de =)

gun koseoglu dedi ki...

Maşallah size çok tatlısınız :)

Bir Endüstri Mühendisi dedi ki...

Maşallah bebişeeee :)

Ördek ağzını yerim onun.

Maşallah, maşallah, maşallah

AYSEL KAYA dedi ki...

alice makyaj diyarınca ; teşekkür ederimm :)


koyukırmızı :) tubacım biz de seni öptük en kocamanından :)


gün köseoğlu ; çook teşekkür ederim

bir endüstri mühendisi; çok çok çok teşekkürler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...