11 Eylül 2013 Çarşamba

AYCEL VE BİNBİR ÇEŞİT HALLERİ

En baştan söyliyim bol fotoğraflı bir yayın bu. Geçtiğimiz günlerde eski albümlerimi kurcaladım ve kimi zaman kahkahayla güldüm tipime, kimi zaman vay be ne günlerdi özledim dedim. İşte onlardan biraz biraz seçtim.
Umarım hallerimi beğenirsiniz :)


1.Küçük Aycel :) yorum yapamıyorum bu fotoya :)


2.Kızıl Aycel.;  2007 Lisede son senem ve bir çılgınlık yapıp saçlarımı kızıl yaptım. 2 gün sonra tekrar siyaha :) Tam ergen kafası işte
Bu arada duvarda çok belli olmayan Amerikan bayrağı desenli olan şey bir pantalon. Bacak kısmında istediğim bir yerden kesip alttan dikiş attım ve dergilerimi  orada biriktiriyordum. Genç takipçilerime DIY/DEKO örneği olsun :)



3.Gezgin Aycel Bulgaristan'da.Kaufland bizim burdaki süper marketler gibi bir yer. içkiler beleşe satılıyor :) 10 TL ye maşa almıştım hala kullanıyorum.Belimdeki saçma başı boş duran  kemere anlam veremedim. :)



4.Öğrenci Aycel ; Üniversite 2 yıllık okudum sonrasında da açık öğretim furyasına katıldım. Bu foto da sınav öncesi kafası karmaşık olan öğrenci Aycel pozu.Kitap da bomboş !!:)


5.Voleybola aşık Aycel ; 2010 da Finansbank'a girdim. Eğitimde istediğimiz bir konuda sunum yapmamız istendi. Ben de gazeteden top yapıp derste voleybol ve tekniklerini anlatmıştım. Bir de rezilliğime diyecek yok ağlamıştım anlatırken :)))  Bu arada kızın biri ben de vELEybolcuydum dedi. Hay dedim senin veleyboluna. O VOOOOLEYBOL bikere, VEEEleybol değil!. 


6.İstanbul'da Aycel ; Yine eğitimden bir foto,çok güzel anlarımı yaşadığım bir şehir ama tatilliksin İStanbul. Alışık olmayanlar o kalabalıkta yaşayamaz.


7.Karnı acıkmış Aycel ; Seneyi hatırlamıyorum ama sanırım 2009. Saçlarım yeşil sarı. Daha önce bahsetmiştim yanlış uygulama yüzünden yanmıştı die.İşte bu foto o dönemden çok belli olmasa da bir süre yeşil yeşil dolanmıştım fındık dalı gibi :)




8.Gelin olmuş giden Aycel ; Allah kimseye attığı adımlarda pişman ettirmesin. İyiki eşimle evlenmişim iyiki ona EVET demişim.!.


9.İş yerinde canı sıkılan Aycel ; Tam karşımda kamera vardı ve ben umursamaz halde cakcuk sakız çiğnerdim. Bazen kuralları çiğnemek de gerekir.:)



10. Zürafa Aycel ; Kendimi bildim bileli yaşıtlarımdan hep iriydim. Taa kii klube katılana kadar. Hep kambur dururdum aşağıdakileri duymak için :) Şaka şaka uutancımdan öyle dururdum.Yukarda havalar nasıl espirisini hayatımdan çıkaramadım. Ya da zürafa at gibi iri hayvan lakapları hep hayatımdaydı. :)Bu da kanıtı nerdeyse Zürafayı geçicekmişim:)



11.Düşünen Aycel ; Düşünüyorum o halde varım.


12.Aşık Aycel ; 2005'ten beri hayatımda olan eşim,hayatım, çoğu zaman en iyi dostum, can yoldaşım. Beni senin kadar sevenini bulamazdım EMİNİM.
Aycel Yusuf'u seviyor fotosu.


13. Anne adayı Aycel ; Bu aşkın bir de meyvesi olması gerekti deil mi? 23 haftalık Asya ile merdivenlerde fink atan Aycel :)


14.ANNE Aycel ; Hayatımıza renk katan, anlamlaştıran, yüzümüzdeki gülümsemeyi hep orda tutan ,  nefes alma sebebimiz olan canımdan can Asyam.





9 yorum:

dondurma delisi dedi ki...

Bu çok güzel olmuş, geçmişten günümüze.. Bende liseyi bitirince saçımı sarıya boyatmıştım.. Büyük bir hataydı benim için :D Şimdi gülerek hatırlıyorum :D

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Canımmm her anı doyasıya yaşamışsın ne güzel :)Şimdi de melek gibi bir bebişin var,Allah nazarlardan korusun.Eşinle birbirinizi çok sevdiğiniz öyle belli ki Allah herkese kıymet bilen eş nasip etsin.Hep mutlu ol sen e mi :)<3

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Hiç değişmemişsin ayselcem:) hala genç ve fıstık gibisin tütüüü... maşallah :)

Selma's world dedi ki...

hepsine tek tek baktım. çok beğendim cnm.

rugan ayakkabı dedi ki...

Çok güzel fotolar... Geçmişinde olduğu gibi geleceğinde de hep gülümse...
benim bloğuma da beklerim.
ruganayakkabigiymeyenkiz.blogspot.com

herşey tadında dedi ki...

kuzum gerçekten çok uzunmuşsun sen ya
şaştım kaldım ;) maşallah
fotoğraf bakmaya bayılan ben
bu güzel postu zevkle okudum

Gözde YA dedi ki...

Maşallah canımcım, yüzünün hep güldüğü nice fotoğrafların(ız) olsun :')

Guzel E-zade dedi ki...

Ayselcim hep mutlu,hep böyle tatli ol.Pozitif bi kiz oldugun belli oluyor.Biliyormusun canim ben bi shey fark ediyorum yashadikça.Eshler sanki bir birinin bütünü.Mesela kibirli,hain.kiskanç yüzlü kari -kocalar bir birinin ayni gibi.Ama eshinle sen pozitiflik saçiyorsunuz.MASALLAH.Yavrunuzla nice mutlu mesut yillara:)

AYSEL KAYA dedi ki...

dondurma delisi; ahhbiz kızlar işte illaa oynucaz saçlarla :)


süslü'm çook teşekkür ederim Allahherkese sevdiğini nasip etsin.


kokoş ; çeşitli kılıklara girsem de aycel aycel işte diosun :)


Selma;çook teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :)


rugan; canımçok tşeekkür ederim. bakıcam bloğuna sevgiler


herşey tadında ; canım türk hatunların stadartlarından büyüğümalesef :))


gözde ya ; amiiiin canımçok saol hepimizin yüzü gülsün .


güzel e zade ; canım ne güzelbir yorum bu çok teeşekkür ederim.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...