14 Eylül 2013 Cumartesi

BANA SABUNU SEVDİREN ÜRÜN // OTACI ARGANLI SABUN


Geçtiğimiz aylarda Otacı yeni çıkarttığı iki ürünü bana göndermiş. Öncelikle kendilerine teşekkür ederim.
El kremini ilerleyen yayınlarımda paylaşıcam ki henüz kullanmadım.
Bugünkü kahramanımız Argan sabunu. Hayatım boyunca sabun kullanamadım.Cildim yağlı olmasına rağmen sabun kullandığımda kuruyup pul pul oluyor. Başlıktan da anlayacağınız gibi bana sabunu sevdiren bu ürüne bayıldım. Kullanım sonunda elleriniz yumuşacık oluyor.Sanki krem sürmüş gibi.



Hafif bir kokusu var. Kötü deil. Kimyasal gibi hiç deil. Tek sıkıntısı ki bence dert edilcek bir durum deil doğal olduğu için hava ile temas ettiğinde ki ben açıkta tutuyorum renginin koyulaşması. Ama yapısında herhangi bir deiğişiklik yaratmıyor. O yüzden benim için pek dert değil.
Mutlaka bir deneyin.



TEŞEKKÜRLER OTACI

1 yorum:

biricitconsungunlugu dedi ki...

denemek lazım ne guzel bir sabun:) gulegule kullan:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...