10 Eylül 2013 Salı

HAYVANLARI İNSANLARDAN DAHA ÇOK SEVDİĞİM DOĞRUDUR

 Karşılıksız sevgiyi verebilen,çıkarsız bağlanan tek canlı hayvanlar. Sizi iki ayaklılardan daha çok seviyorum canlarım.:)
Fotoğraflar geçen senelerden. Uzun saçlarımı ve olmayan göbeğimi özlediğimi itiraf edeyim. :(
İlk görsel son çalıştığım yerden.

Yavru keçiler İzmir Sasalı Hayvanat Bahçesi'nde.



Sarı sibirya çiftlikten.

Yeşil muhabbet kuşum Şurup. Çoook asabiydi. Tam alışmıştık ki yanına arkadaş aldık Çiko.Bu sefer iki kuş çok şımardılar ve vermek zorunda kaldık. Ama çoookk pişmanım. :(


Üniversite bahçesinde parmağıma konan böcük :)



Malesef bir köpek tarafından öldürülen kedimiz. Küçükken çok çelimsiz ve hastaydı tüyleri birbirine geçmiş durumdaydı. Sonra onu bir güzel temizledik ve karnını doyurduk,büyüttük  Ama ...


Sülümanla Hürrem fanustan gözükmeselerde geçen seneki doğum günümdeki hediyelerimdi. Malesef  Hürrem kıskançlıktan Sülüman da Hürremin çenesinden öldü. :(

Ah çikom vah çikom.Şurup ve kankisi Çiko'yu verdikten sonra çok vicdan azabı duymuştum ve yavru Çiko'yu aldık. O zamanlar hamileydim tüyleri bana dokunmasın diye aşağıya götürmüştük. Bahçede asılı duran kafesine kedi atlamış . Babannem öyle söylüyor. Kaçabildi mi yoksa kediye yem mi oldu kimse bilmiyor :(


Bu güzellik de Sasalı'da.


Didim'deki akrabamızın kedilerinden sadece biri :)


 Evlenme arifesinde İzmir'e çeyiz için geldiğimde..Aycel o uzun saçıını başını yolasım var.

Gaziemir Altay Tesislerindeki tavşanlar. Ne kadar ılımlı yaklaşsam da beni sevmediler :))


10 yorum:

Nihanla Makyaj dedi ki...

Canım KESİNLİKLE SANA KATILIYORUM... :)

Nihanla Makyaj dedi ki...

Canım KESİNLİKLE SANA KATILIYORUM :) Onlar insanlar gibi sinsi, çıkarcı değil, saf ve vefalı.

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Definitelyyyyy sonuna kadar ! Çok şekerler bu arada özellikle köpekler kuşlar !!

herşey tadında dedi ki...

2 ayaklılar kadar kötü hain fesat değiller bende çok seviyorum çok;)
saçlar şimdide güzel ya güzelsin hatun güzel;))

miyav kedicik dedi ki...

Sevgili arkadaşım, aynen ben de.. Hayvanları insanlardan çok daha fazla seviyorum..
Ah keşke aslında hepimiz böyle olabilsek...
O zaman kimse kimseye zulmetmezdi..:))
Çok selam ve sevgiler..:))

AYSEL KAYA dedi ki...

NiHAN ; canım aynen. keşke dilleri olsa da bizlere ders verseler

Kokoşuum çok teşekkürler.kuşlar benimdi malesef şuan yoklar


herşey tadında ; :)) ay mutlu ettin beni. yakında eski hallerim postu yayınlıcam. baya deişşmişim.


miyav kedicik ; aynen ama hiç birimiz onlar kadar vefalı çıkarsız olamayız..

Sena Dursun dedi ki...

Çok kıskanıyorum hayvanlara dokunabilen,korkmayan, alerjisi olmayan insanları :// Keşke bende bu kadar istek doluyken korkmadan dokunabilsem :(

Guzel E-zade dedi ki...

Ayselcim harika post.fotolar gercekten hepsi cana yakin.

Selma's world dedi ki...

bende çok severim hayvanları. keşke herkeste olsa hayvan sevgisi.

AYSEL KAYA dedi ki...

sena dursun ; :) ben korkmuyorum pek canım :)


güzel e zade; çok teşekkürler beğenmene sevndim canım


Selma's worl ; keşke canım .. ama malesef yok

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...