9 Eylül 2013 Pazartesi

MİM ; Kozmetik-Bakım-Güzellik-Formda Kalma'


Kokoş'um beni mimlemiş.Teşekkürederim. Hemen sorulara geçiyorum

*Bloğunuzun adı ve linki;  Aycelce Hayat , http://aycelcehayat.blogspot.com/

*Ne kadar süredir blog yazıyorsunuz?  22 Ocak 2012 den beri.

*Kilo problemi yaşadığınız dönemler oldu mu?  ;  Ergenliğe geçişte patlamak üzereydim desem :)

*Formda kalmak için ne gibi bir yöntem uyguluyorsunuz?  ; Hepinizin bildiği gibi emzirme döneminde olduğum için gece gündüz yeme kavramlarını bir kenara atıp ne bulursam mideye indiriyorum. Süt olsun da Asya'cık ağlamasın diye. Ama hamileliğimden önce uyguladığım herhangi bir yöntem olmasa da çok az yiyordum.  Tabağıma aldığım yemekten mutlaka tabakta bırakırım. Büyükler ne kadar kızsa da öğünlerimi küçültmek için aldığım yemeğin birazını yer doymasam da doydum diyip bırakarak psikolojik olarak kendimi kandırırım dielim. Ama işe yarıyor :)

*Hayatınızın bir döneminde zayıflamak için destek aldınız mı ya da herhangi bir ürün kullandınız mı?  Ortasondayken bir anda aşırı kilo almıştım.Akupunktura gittim . Ama boşuna para döktüm bir p*ka yaramadı :) Her şey boğazda valla yemezsen gidiyor kilolar.

*Güzelliğinizle ilgili uyguladığınız kürler var mı?  Şimdilerde tamamen kendimi kimyasal kozmetiklere bırakmış olsa da yine problemli dönemim ergenlikte yoğurtla bir sürü maske yapardım. Baz ürün yoğurt olur içine girecek gıdalar değişirdi Bazen püre haline gelmiş meyve bazen bal ve bazen peeling için toz şeker.

*Vazgeçemeyeceğiniz kozmetik ürünleri neler? ; Gözaltı kapatıcısı ve rimel

----Dileyen herkeze benden bu mim selam olsun ---- :)

3 yorum:

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Heheh çok hoş olmuş ya özellikle 5.sorudaki bi söze çok güldüm :)))))
sağol kuzum yaptığın için !!

gun koseoglu dedi ki...

Çok samimi bi mim olmuş :))

AYSEL KAYA dedi ki...

kokoş :)) beğenmene sevivndim..,,



gün köseoğlu çok teşekkür ederim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...