7 Eylül 2013 Cumartesi

ORİFLAME EYLÜL SİPARİŞİM


Şok..şok..şok
İlk kez Oriflame'den sipariş girdiğimde kendim için bir şeyler almadım desem.?. Benim için miladdır bu.:)
Bu ay çok siparişim yok. İhtiyacım olan bir şey de yoktu. 2arkadaşım için sipariş girdim sadece. Bir de sizler için minik bir süprüzüüm varr. Beklemede kalın :)

*Arkada salınan 3 adet erkekler için kolonya  Eser'im kızmaz diye kokladım. Allahım hem fiyatı uygun hem de kokusu dehşet güzel. Keşke kendim için de alsaydım eşime verirdim demedim desem yalan olur. Diğer kataloglarda çıktığında aklıma olan ilk ürün bu.
* Sol arada 2 adet jel eyeliner var.Yeni bir ürün denemedim ama dizaynı hoşuma gitti.
*Beyaz ambalajlı ürünse yeni bir ürün ''tırnaklar için gece maskesi'' bunu çok merak ediyorum bakalım arkadaşım memnun kalıcak mı
*2 adet de ruj var siparişte. 1 alana 1 bedava kampanyasından.
*Ojeye gelecek olursak kargodan neden çıktığını anlamadığım bir ürün. Faturada fiyat bedeli yazmıyor. + Bu ayın kargo gönderim ürünü deildi. Farklı bir üründü onun kodunu yazmış olmama rağmen şansına oje geldi. Biraz kız çocuk pembesi bir renk ama ben bir şekilde onu değerlendiririm.

***Gelelim solda narin narin süzülen pembiş el kremine. Yakında sizlerden birine hediyem olucak . Takipte kalın :)

7 yorum:

Melislicious dedi ki...

gece tırnak maskesini çok merak ettim cnm arkadaşından yorum gelirse paylaş bizimmle!!! güzel günlerde kullan ürünlerini de:)))

turuncu dedi ki...

rujlar hangi renk ? ve nasıllar ? :)

AYSEL KAYA dedi ki...

melislicious ; ben de çok meraklardayım :) teşekkür ederim.


turuncu ; canım biri nude biri kırmızıydı ama kendi siparişim olmadığı için kurcalaamak istemedim. daha önce kullandığm bir seri deil malesef ne desem yalan olur

Yeşil Bak dedi ki...

ben de erkek kolonyalarına bayılıyorum.
bir gün oriflame standında kokusunu denemiştim, hayran kaldım :)
ben de eşime alacağım kısmet olursa ;)

biricitconsungunlugu dedi ki...

gulegule kullan cok guzel urunler almıssın:)

AYSEL KAYA dedi ki...

yeşil bak ; evet ben ilk kez kokladım parfümden farkı yok


biricitconsungunluğu çook teeşekkür ederim

AYSEL KAYA dedi ki...

yeşil bak ; evet ben ilk kez kokladım parfümden farkı yok


biricitconsungunluğu çook teeşekkür ederim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...