17 Eylül 2013 Salı

PALMOLIVE ÇİLEK RÜYASI BODY BUTTER


Yemede çilekle aram olmamasına rağmen kozmetikte çilek aromasına bayılıyorum. Bu ürünü de indirimde 3.75 tl'ye görünce ihtiyacım olmamasına rağmen sepete attım. Şimdiyse vazgeçilmezim. Öyle buram buram öyle güzel misler gibi kokan bir ürün.İçerisindeki minik tanecikler de sizi hafiften gıdıklayan türden.
Annem de vanilyalısını kullanmıştı. Onun kokusu daha kalıcı olmasına rağmen bunun tatlı kokusu denenmeye değer.

Sizin bu serideki en sevdiğiniz ürün hangisi?

7 yorum:

Sena Dursun dedi ki...

çikolatalıyı bitirdim, şimdi vanilyalı bitmek üzere, sonra da çileğe geçecem :)

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Çilek ,çikolata kokusuna bayılıyorum.Misler gibi kokuyordur eminim.Fiyatı da gerçekten çok güzel :)

Selma's world dedi ki...

hindistan cevizlisi de vardı.

dilek ağacı dedi ki...

merhaba,ben en çok çilekli olanı beğendim.kokusu ve yapısı şahane.yeniden denemek isterim.

darkolivee dedi ki...

Bunu migrosa gittiğimde hep görüyorum ama ihtiyacım olmadından almıyorum
herkes önerince sanırım deneyeceğim :)

biricitconsungunlugu dedi ki...

çikolatalıyı merak ediyorum ama çilekliyi de denemem lazım:) su anki fiyatları 6 tl civarında sen iyi almıssın:)

AYSEL KAYA dedi ki...

sena dursun ; mutlaka dene canım.

süslüm evet indrimde oldukça uygun aldım ve inanılmaz gzel bir koku

Selma's worl ; canım ogözümden kaçmış hiç görmedim valla onu da çok sevrim kesin.


dilek ağacı ; ben diğerlerini kullanmdım ama çilek mükemmell


darkolivee mutlaka dene başka birşey demicem.mükemmel çünkü


biricit indirim görürsen mutlaka dene . çikolata normalde severim ama banaağır gelmişti havalar soğuyunca belki daha ii gider ama şimdilikçilek muhteşem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...