6 Eylül 2013 Cuma

WATSONS FLORAL TEMPTATION EL KREMİ


L'occatine güllü el kreminden sonra bana çiçek kokusunu sevdiren ürün. Bununla birlikte ilk kez çiçek esanslı bir parfüm de aldım. Bu yıl bir çok tabularımı kırıyorum.
Bildiğin ormantik bir insanım. Çiçeklerden hoşlanmam.Bana çiçek alınmasından da ve aynı zamanda çiçek esanslı ürünlerden de. Gel gelelim bu sene bu tabumu yavaş yavaş kırmış gibiyim. Cilt toniği için gül suyu kullanmaya çalışmam, gül aromalı  el kremi bitirmem , yine çiçekli bu kremi almam ve çiçek esanslı parfüm kullanmam. Hala daha bana çiçek alınmasından hoşlanmasam da kozmetikte durumu baya yumuşattım. :)

Bu el kremi de ellerimin oldukça kuruduğu dönemlerde yardımcım.Çok el kremi insanı deilim ama Asya hayatımıza girdiğinden beri elim sudan çıkmıyor. Sürekli onunla ilgilendiğim için belki elim kirlidir diye bile elimi yıkadığım oluyor. Çok su ile muatab oluşum da ellerimi kurutuyor.İşte o zamanlarda başvurduğum kurtarıcı kremim bu.

YA SİZİN ELLERİNİZ KİME EMANET?



3 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

ben bi sürü yere emanet edip hiç düzgün bir sonuç alamadım. Bunu da deneyim bi, teşekkürler :)

AYSEL KAYA dedi ki...

Büşra ; bununla birlikte l'occitane 'nin el kremerini öneririm. fiyat pahalı gelirse oriflamenin yapılandırıcı onarıcı el kremi ve ipek özlü sleek die geçeni de tavsiye ederim.

Gülşah Kaya dedi ki...

NİVEA KLASİĞİMSİĞİMDİR SEVEREK KULLANIYORUM CANIM AMA YENİ BİR KREM ARAYIŞINDAYIMMEYVE KOKULU :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...