25 Ekim 2013 Cuma

ALIEXPRESS'TEN PEMBE FIRÇA SETİM


Aliexpress benim yurt dışından alışveriş yaptığım ilk ve tek site. Kargo ücretsiz oluşu,aynı zamanda fiyatların ülkemize oranla daha uygun oluşu tercih sebeplerimden. Şimdiye kadar yaptığım alışverişlerde bu 3.sü. Görüp seçtiğim ürünlerde görünenle gelen ürün arasında hiç fark yok. Bu yüzden de ayrıca memnunum. Sadece şimdiye kadar yaşadığım tek sıkıntı normalde 15-27 günde gelmesi gereken bu fırça seti 1,5 ayda geldi.Ama sorun değil geldi mi? Geldi :)
Fırçalara geçmeden önce sitede a'dan z'ye her kategoride ürün bulabilirsiniz yalnız kozmetik ürünleri orjinal değil.
Şimdiden de bu fırçaları aldığım linki veriyorum ve görsellere geçiyorum. TIK TIK


Öncelikle çantası kullanım açısından,fırçaları görme açısından oldukça kullanışlı. İşleminiz bitince de kapatıp tozlanmadan kapalı tutabiliyorsunuz. Ama öyle güzeller ki çanta içinde onları bırakamadım ve makyaj masamın en güzel köşesinde masamı şenlendiriyorlar.
22parça fırça var.Benim favorim pudra fırçası. Aşağıdaki resimde soldan 3.


Yüz grubu fırçaları aşağıda görüyorsunuz. İlk ikisi fan brush diye yazıyor. Nedir bilmiyorum ama 2. fırça gibi dizaynlı bir fırçayı  lila kutu videolarından birinde maske uygulaması yapılırken gördüm. Sizce ilk iki fırça ne için kullanılır ?
3.fırça benim favorim resimde küçük duran ama tombul yumuşacık bir fırça.
4.fırça allık fırçası ki onu da pek seviyorum
5.fırça kontür fırçası ama ben fondöten için kullanıyorum. Kılları çok sık olmadığı için uygulama biraz zor oluyor ama şimdilik fondötenimin partneri kendileridir.
6.fırça da fondöten fırçası ama ben elmacık kemiklerimi aydınlatmada kullanıyorum


Alttaki fırçalar da bir adet ruj fırçası hariç göz fırçaları.


Genel olarak fırçalarla ilgili yorumum olumlu.Hatta fazlasıyla. Verilen fiyat uygun olmasıyla birlikte işlevli kullanışlı ve sevimli fırçalar. 

İYİ HAFTASONLARI ŞİMDİDEN.


BUMERANG ''EN SOSYAL BLOG'' KATEGORİSİNDE BENİ DESTEKLEMEK İÇİN ALTTAKİ RESME TIKLAMANIZ YETERLİ:)



11 yorum:

derinsah dedi ki...

Fun brushları ister makyaj bitiminde fazla pudrayı ya da gözlerinizden cildinize dökülen far kırıntılarını bulaştırmadan süpürebilir,isterseniz de koyu ve pigmentli bronzer ya da allıklarınızı yine yelpaze fırçalarınızla pürüzsüz ve hafif bir şekilde uygulayabilirsiniz.Gölgeleme tekniklerini kullanmayı seviyorsanız da burnunuzun her iki yanına da uyguladğınız bronzerınızı yelpaze fırçanızla dağıtıp doğal bir gölge edinmeniz de mümkün.Kaynak da zamanında bu fırçayı öğrenmemi sağlayan Makyajlı Kız:) http://www.makyajlikiz.com/tag/kryolan-fan-brush-review/

Gizem G dedi ki...

Bu fırcaları bır blogta daha gormustum cok guzeller ya cok begenıyorum ınternetten alısverıs yapma ımkanım yok olurda bır gun yaparsam ılk alacaklarım bu fırcalar olacak :) bırde o ılk fırcayı goz altlarına dokulen farları temızlemek ıcınde kullanıyorlar dedıgınız gıbı maske uygularken kullanımını da gordum ama baska bır ıse yarıyor mu bılmıyorum :/ gule gule kullanın cıcı fırcalarınızı :)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Ayy çok şekermiiş ya güle güle kullan şeker,türk tl siyle kaç lira bunlar ??

KoyuKirmizi dedi ki...

Canımm çok güzel, çok kullanışlı görünüyorlar. Güle güle kullan =)

Bloq Tanıtımları dedi ki...

iyi günlerde kullanın

herşey tadında dedi ki...

güle güle kullan pek bi şirinler

AYSEL KAYA dedi ki...

derinşah; canım bilgilendirmen için teşekkür ederim:)

gizem canım çook saol :))


kokoşum 26 küsürdü yaanılmıyrsam

tubacım çokk teşekkür ederiim :)


blog tanıtımları ; çook teşekkürler :)

gözdecim çok saolasın :)

makyaj kelebeği dedi ki...

Harika görünüyorlar canım.Too Faced fırçalara benziyorlar.
Güle güle kullan hepsini :)

Guzel E-zade dedi ki...

ayselcim oncelikle gule gule kullan.sormak istedigim yani kesin sorun falan olmuyormu?dunyanin her yerine gonderiyorlardir herhalde.ben hic online shopping yapmadim ve nedense cekiniyorum.titizleniyorum.gumruge filan takilirmi acaba.az once bijuteri falan baktim fiyatlar super.kargo ucretsizmi butun urunlerde?

AYSEL KAYA dedi ki...

makyaj kelebeği ; çok teşekkür ederim canım evet ben de onlara benzettim :)

Güzel e zade ; canım şimdiye kadar verdiğim siperişlerimin hiç birinde sorun yaşamadım sadece bu fırçalar braz geç geldi. Onun dışında bazen gümrüğe takılabiliomuş ama şans biraz da ben oyüzden ürün seçerken uygun fiyatlı şeyler seçiyorum ki gümrüğe takılırsa giden paraya üzülmiyim diye.bildiğim kadarıyla tüm ürünlerde kargo ücretsiz ama diyelim ki alışveiş yaptım fiyatını bil son ödeme kısmında da ödeyecek olduğun tutatı karrşılaştır shipping kısmı 0,00 yazması lazım

Guzel E-zade dedi ki...

tesekkurler Ayselcim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...