2 Ekim 2013 Çarşamba

BLOGGER BULUŞMA MİMİ


SEVGİLİ CADININKOZMETİKKAZANI BLOĞUNUN SAHİBİ BENİ MİMLEMİŞ.KENDİSİNE ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

BLOĞUNUZUN ADI ;  aycelcehayat
HANGİ İLDE YAŞIYORSUNUZ VE SEMTİNİZİ SÖYLER MİSİNİZ ? ; İzmir/Gaziemir
BLOGGER BULUŞMALARINA KATILDINIZ MI? ; Yukarıdaki fotoğraf bir blogger buluşmasından ki benim ilk buluşmamdı çok da keyifliydi :)
BULUNDUĞUNUZ İLDE BLOGGER BULUŞMASI OLSA KATILMAK İSTER MİSİNİZ? ; Yer ve saat uygun olursa seve seve :)
SİZCE BLOGGER ETKİNLİĞİ NASIL OLMALI ;  Fazla abartıya gerek yok samimi bir ortam benim için yeterli.


MİMLEDİKLERİM

ESERDENRENKLER

AUDREY

MAKYAJ KELEBEĞİ

OREO SEVEN KIZ

BAL GÖZLÜ KIZ




9 yorum:

zuhal gündoğdu dedi ki...

En kısa zamanda cevaplıyorum teşekkür ederim mim için:)

Ayna Karşısında dedi ki...

Gaziemir de yaşadığını bilmiyordum. Bende 2 aydır Gaziemir de oturuyorum. Belki birgün karşılaşırız... Sevgiler...

aynakarsisinda.blogspot.com

AYSEL KAYA dedi ki...

zuhal; rica ederim canım:)

Ayna karşısında; aa hoşgeldin ozaman gaziemire :) inşallah karşılaşırız ben hep optimumdayım Eserle :)

Ayna Karşısında dedi ki...

:) aynakarsisinda.gmail.com mail adresim. konuşalım istersen...

Eser Erden Çelik dedi ki...

adım geçmiş hemen el atmalıyım :)))
harika bir arkadaşımız daha oldu :)aynakarsısında eee ne duruyoruz tanışalım kaynaşalım yahuu :)) bende gaziemirdeyim.bide komşu olurmuşuz dunya kuçuk :)))

esererdenrenkler.blogspot.com

AYSEL KAYA dedi ki...

Ayna karşısında ; konuşalım canım hatta buluşalım tanışalım yakın zamanda :)

Eserim valla inş. yakınsınızdır , ev gezmeelerimizdeki kiş sayısı artmış olur :) bir de gözde var ''herşey tadında'' blog sahibi onu da alalım buluşalım

Eser Erden Çelik dedi ki...

Olur olur gun ve yer belirleyin bana uyar gencler :) aysel senin gorevin sekerim organizasyonu saglamak mayk :)

Ayna Karşısında dedi ki...

O zaman buluşma gününü ayarlayalım kızlar :)

AYSEL KAYA dedi ki...

taamam havalar iyice bozmadan ayarlayalım.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...