4 Ekim 2013 Cuma

ÇİN YAĞI / CHINA OIL


Kış bir çok ilimize sonbaharı es geçip çat diye geliverdi.İzmir'de ise durumlar karışık sabah dondurucu soğuk öğlen tipik ılıman sonbahar, akşamları da dondurcak kadar olmasa da serin bir hava hakim.

Hazır bu değişik mevsim rüzgarları eserken hasta olmalar,salya sümük akıntıları,aksrıklar tıksırıklar başlar. Benim en büyük sorunumsa faranjit ve burundaki devüasyon. Tek burun yaşıyorum diyebilirim. Kışın da burnum hep tıkanır . Öncelikli çözümümse ''çin yağı''.

Çin yağı ; içeriği nedir ne değildir bilmiyorum.Mentol kokulu bir ürün. Ben biraz peçeteye damlatıp , yağlı bölmeyi burnuma yaklaştırıp kokluyorum. Kısa süreliğine de olsa tıkanıklığı açıyor.
Kesin çözüm mü? Tabiki hayır. İleri derece olmayan hafif tıkanıklıklarda işe yarayan bir ürün. Eczanelerde bulabilirsiniz.

3 yorum:

Sena Dursun dedi ki...

Halam bunu üst dudak tarafına sürüyor ve bazen de alnına 2 damla o şekilde faydalanıyor.

Yasemin Ergenç dedi ki...

Benim arkadaşım baş ağrıları için bununla şakaklarını ovardı ve baya iyi gelirdi. Ben de birkaç defa aynı şekilde kullandım ve cidden işe yarıyor.

AYSEL KAYA dedi ki...

sena ; bende burun altı dudak üstü arasında sürüyrum canım :)

Yasemin ; evet o etkisi de var ama bn de başka bir krem ürün var şakaklara sürülüp ovulan .çin yağını onun için hiç denemedim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...