26 Ekim 2013 Cumartesi

KAHVENİ KAP GEL // KUPALARIM


Hepimizin vardır bazı takıntıları değil mi? Benim mutfaktaki hem hevesim hem takıntım da kupalarım.
Heves olması kupaları ve Nescafe'yi çok sevişim. Çay da içerim de çayı da çay bardağında içmekten hoşlanmam.Kupa olmalı.
Takıntı kısmı ise şu ; Kupalarım çift olmalı. Tek kalmamalı.

İlk resimdeki kupalarım tebeşir ya da renkli kuru boyayla üzerine not bırakabildiğiniz kupalardan.

Love kupalarım ; Starbucks geçen sene 14 Şubat konseptinden aldım

 Bu ikili kupa kayınvalidemin Bursa'dan gelirken getirdiği hediyesi.

Bu üçlü kupalar da Bulgaristan / Haskova  'dan. Üzerindeki heykel de sanırım Haskova'daki önemli ve onlar için anlamlı heykellerden biri.

Bu kupalarımız da yeşili eşim için beyazı benim. Yanılmıyorsam metrodan almıştık.

Bu kupalarım çayı benim gibi kupada içmeyi sevenler için.İçinde demlik kısmı ve resimde unuttuğum kapakları var. Antalya'da çok çok çoookk sevdiğim Bahriye teyzemin ev hediyesiydi.
Bu kupalarım da yine yanılmıyorsam kayınvalidemden hediyeydi :)


 Bu maviş kupamın aslında çifti var. Ama dudak kısmı kırıldığı için bakın ben onu ney yaptım.TIKTIK


Malesef tek kalan kupam bu. Çok önceden amcamdan doğum günü hediyesiydi.Sonra ben aldığı yere gidip eşimin isminde aradım ama malesef bulamadım. Hala her Antalya'ya gidişimde oraya uğrayıp bakıyorum ama henüz bulamadım.Standlarında bu bardaklar satılmaya devam ediyor mu bilmiyorum ama merak edenler için alınan yer Antalya Real .



Bu jovi kupalar kırtasiye fuarından bize hediye.


Bu kupalarımsa henüz kullanmaya kıyamadıklarımdan. Yengemin Riga'dan hediyesi.
Kahve tadında mis kokulu günler dileğiyle.:)

Bumerang ''En Sosyal Blog'' kategorisinde bana oy vermek için alttaki resme tıklaman yeterli:)


8 yorum:

Marta dedi ki...

Hello from Spain: thanks for your visit to my blog dedicated to Barbies. I really like your blog. You have a fabulous collection of cups. I like a lot. I became a follower of your blog. Keep in touch

Guzel E-zade dedi ki...

sonunculara bayildim.ne muthish onlar oyle saglikli gunlerde kullan

AYSEL KAYA dedi ki...

Marta ; thank for visiting my blog. ı'm a follower of your blog , too. keep in touch,huge kisses :)

Güzel e zade; teekkürler canım sonuncuları kıyıp da kullanamadım ben de çok seviyorum:)

ugurbocegimmutfağı dedi ki...

ayy en sondaki kupaları kullanmaya kıyamamakta haklısın harikalar :)

Selma's world dedi ki...

Ne güzel bi koleksiyonmuş.

Pembe Ruj dedi ki...

Güzel günlerde kullan ablacım çiçeklileri çok sevdim çok iç açıcı

Pembe Ruj dedi ki...

Güzel günlerde kullan ablacım çiçeklileri çok sevdim çok iç açıcı

AYSEL KAYA dedi ki...

ugurboceğımmutfağı ; teşekkürler canım :)

selmacım çok sağol inşallah daha da büyütücem koleksiyonu


pembe ruj ; çok teşekkürler beğenmene çok sevindim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...