10 Ekim 2013 Perşembe

MİM # BENİMLE İLGİLİ 20 GERÇEK

Çok çok severek takip ettiğim blogger arkadaşım MAKYAJ KELEBEĞİ beni mimlemiş.

Kendisine kocaman teşekkürümü iletip hemen hakkımda 20 gerçeğe geçiyorum.

1. Tatlı hastasıyım (Şerbetliler hariç)
2. Kuaför takıntım vardır.Kendi saçımı kendim keserim (Eğer modelli kesim olmayacaksa )
3.İnsanlara hayır demek çok zoruma gider.
4.Kolay kolay özür dilemem
5.Fazla tölerans verir sildim mi de tam silerim
6.Aman alem ne der! sözünden nefret ederim.
7.Kalabalık ortamda başım çok ağrır.Özellikle Avm'lerden eve gelince.
8.Yemekte ağzını şapurdatanlardan çok hoşlanmam
9.Çıkarım için ayıya dayı DİYEMEM
10.Yaşımdan daha olgun kişiliğe sahip olsam da bazen içimdeki çocuğa sahip çıkamam
11.Lunaparktaki salıncaklara binmekten korkarım. ( Yükseklik korkusu deil de havada alet kopar kalır vs.die)
12.Koleksiyon yapma merakım vardır ama hala bir koleksiyonum yok :)
13.Topuklu giyince kendimi pengüen kılığında zürafa gibi hissederim.
14. Tipimden anlaşılmasa da Sagopa Kajmer dinlemeye bayılırım.
15.Hayatımdan silmek istediğim bazı dönemler vardır.
16. Dostluğa pek inanmam.
17. Bazı olaylarda faaazzllaaa soğukkanlıyken, çok tezat bir şekilde de sulu gözlüyüm.Ağlamak kelimesini duymam bile gözyaşlarımı gün yüzüne çıkarıverir.
18.Laf sokan insanlardan nefretttt ederim. Derdi olan varsa mertce yüzüme söyleyebilmeli.
19.Ağız kavgasından da nefret ederim.Konuşarak anlaşamıcaksam hiç kafa yormam umrum olmaz.
20. Sihirli  bir gücüm olsun isterim. :)

**Umarım bu özelliklerimden dolayı beni sevmekten vazgeçmezsiniz :))

Sevgiyle Kalın.

6 yorum:

herşey tadında dedi ki...

bende dostluğa inanmayanlardanım senin gibi ve silincek çok dönemim var

makyaj kelebeği dedi ki...

Canım ne kadar hızlısın.Çabucak yapmış ve çok güzel anlatmışsın kendini.Pek çoğuna katılsamda Alem ne der diyorum zaman zaman...
13 numaradaki benzetmene bayıldım ayrıca :)

gun koseoglu dedi ki...

süper özellikler bende sildim mi bir daha dönmem :)

Selma's world dedi ki...

eğlenceli olmuş cnm.

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çok samimi cevaplar vermişsin canım ben çok keyif aldım okurken. Salıncak konusundaki korkumuz aynı seninle :))

AYSEL KAYA dedi ki...

herşey tadında ; gözdecim malesef hemen hemen herkesin öyle dönemi var.sil gitsin


makyaj kelebeği; canım teşekkürlr mim için. bazen ben de diyorum tabi alem ne der dşye ama abartmadan. annem bıktırıo o cümleyle beni :)


gün köseoğlu ; en iyisi zaten canım.


selmacım beğenmene sevindim :)

boşnak kızı ; aaa çok mutlu oldum canım içmden geldiği gibi yazdım işte :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...