1 Ekim 2013 Salı

ORİFLAME FELİCİTY EdT


Bu yazımda sizlere Oriflame'den favori parfümümü tanıtıcam.
Felicity EdT;
Oriflame Felicity için ne demiş önce ona bakalım;
Tarçın,şeftali,limon ve eriğin sıcak notaları ile açılan Felicity sizi rüyaların pembe dünyasına davet ediyor.Frezya,yasemin,portakal çiçeği ve vanilyanın benzersiz harmanı ile devam eden koku tüm bedeninizi bir hayal gibi saracak..

Tam da tanımında anlattığı gibi sıcacık kalıcı bir kokusu var. Benim için tanıyanlar bilir vanilya candır. İçinde vanilya da olunca ayrıca severim ürünleri.Çok ağır olmayan tam baharlık bir koku. Yaz için ağır ,kış için biraz hafif kalabilir ama işte tam da bu mevsimde hafif rüzgarlı, yavaş yavaş çiseyen yağmurlu akşamların vazgeçilmez kokularından olabilir.
50 ml'lik ürün. Bana kalsa 1 haftada bitecek ama zorluyorum kendimi kullanmamak için.
İndirimler takip edildiğinde çok uygun fiyata alınabilecek bir ürün.
Şiddetle tavsiye ederim :)

3 yorum:

makyaj kelebeği dedi ki...

Güle kullan canım. Benim için Oriflame'de bir Amber bir Enigma birde Felicity var :)

yabanmersini dedi ki...

severek kullandığım kış parfümlerimden biridir kendisi. 2 şişe en az bitiririm bu sene de =) Birde amber elixir ile giorgani white ı kışın çok severim.
bende mim in var sevgiler.

AYSEL KAYA dedi ki...

makyaj kelebeği canım bahsettiğin diğer kokuları deneemedim ama felicity ye bayılıyorum :)


yabanmersini ; giordanı white deil de giordani gold benim en sevdiklerimden.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...