7 Ekim 2013 Pazartesi

VANİLYA CLUB EKİM KUTUSU


Vanilya kutu geçtiğimiz günlerde tam evden çıkmışken geldi. Ben de meraktan kargoyu yanıma aldım ve yolda yürürken açtım :) Kutuyu görünce şok oldum. Bu ne ya kalite arttırılır düşürülmez dedim. Sonra içindeki mini dergiyi okuyunca anladım ki Vanilya club doğum gününe özel ilk gönderim yaptıkları kutuyla nostalji olsun diye gönderim yapmışlar. Bu kutuyu saklamayı planlıyorum çünkü eski üyelerinden değilim ve elimde bu kutu yoktu.
Sanırım bir de beyaz renkli kutuları da var. Bir sonraki ay da onunla gönderim yapsalar fena olmaz benim için :)

Ürünlerin ayrıntılı yazıları diğer yayınlarımda gelicek. Şimdilik genel görünüm bu şekilde. Boots marka 5 adet göz farı,yine aynı markanın kahve/siyah maskarası ve yüz serumuyla birlikte nemlendirici krem numunesi.

Takipte kalın,hoşçakalın :)

4 yorum:

mervelil dedi ki...

Güle güle kullan canım

Sena Dursun dedi ki...

iyi farlar aynı renk :D farklı olsa kıskanırdım

Meltemin Günlüğü dedi ki...

iyi günlerde kullanman dileğiyle yeni ürünlerini :)

AYSEL KAYA dedi ki...

mervelil; canım çok teşekkür ederim :)

sena ; :)) aynnen frklı gönderdkleri zaman benim de hoşuma gitmiyor

meltemin günlüğü ; çok tşekkür ederim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...