21 Kasım 2013 Perşembe

ALESSANDRO PEDIX VITALITY MASK // AYAK MASKESİ



Vanilya Club kutusundan çıkan Alessandro ayak bakım maskesi kuru,yorgun ve yıpranmış ayaklar için canlandırıcı etkiye sahip.
Kendi kullanımında tene 15-20 dk etki yapması sağlanır,süre sonunda ayakta kalan maske nemli bir havlu ile alınır yazıyor.
Benim malesef okadar bekletme gibi bir durumum olmadığı için ben şu şekilde uyguluyorum. Duşa girdiğimde ayaklarımı sıcak suyla yumuşattıktan hemen sonra kremi uyguluyorum. O esnada duşumu alıp çıkmadan önce topuk törpüsüyle ayaklarımı törpüleyip duruluyorum. Misler gibi yumuşacık oluyorlar.
50 ml'lik ürün 32 tl

2 yorum:

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Ayaklar önemlidir,güle güle kullan.Ayak kremim hep olur odamda,uygularımda her duştan veya her ayaklarımı yıkadıktan sonra,lapitak alıcam kremim biter bitmez bu ürünüde merak etmedim değil ama fiyatı çok uçuk sanırm olsaydıda almazdım ..

AYSEL KAYA dedi ki...

kokoşum valla ben el kremi sürmeye acizlerdenim ayakları unutuyorum hep :)) ama arada işte esince kullanıyorum. fiyat evet vanilya kutudan çıkmasa almayacağım ürünlerden fiytından dolayı. neutregona nın var ben de o da çook güzel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...