11 Kasım 2013 Pazartesi

BUMERANG ÖDÜLLERİ 2013 'DE İLK 10 HEYECANI


Hayatımın en güzel dakikalarını yaşıyorum şuan. Yine hemen sana koşmak istedim blog.
1 buçuk yıldır yalnızlığıma ortak olup başımı omzuna yaslamama izin verdiğin için sana, her yazımda yorumlarıyla beni yalnız bırakmayan sen biricik okuyucuma, miladım dediğim bu bloğun varisi Asya'm'a,
oylarıyla destek çıkan tüm eş,dost,arkadaşlarıma çok çok teşekkür ederim.
İlk 10 'un gururunu yaşıyorum.
Öylesine bunaldığım bu ay ah bu sıkıntılı Kasım. Şimdi en sevdiğim aysın :)

Benimle birlikte ilk 10'a kalan tüm arkadaşlarım da gerçekten işlerinde çok çok iyi olanlar. Bundan sonrası için hepimize bol şans.:)

7 yorum:

gun koseoglu dedi ki...

Şansın daim olsun :) her şey gönlünce olsun

Umut Çanak dedi ki...

Tebrikler. Ben ilk aşamayı geçip ilk 50 blogun arasındaydım ama 2. aşamayı geçemedim. Umarım siz ilk dereceye girerek ilk 3 blog/web site arasında yer alırsınız. Başarılar :)

herşey tadında dedi ki...

tebrikler canım
ne sıkıntın var senin bakim kuzum
mail at bana hmmm..

AYSEL KAYA dedi ki...

gün köseoğlu ; canım benim ya çok teşekkür edr,m güzel dileklerin için..hepimizin gönlüne göre olsun.


umut; ilk 50 de çok büyük bir başarı,güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.

gözdecim; teşekkür ederim. önemli bir şey yok ortada. sanırım hala hormonlarla başım dertte.gereksiz sıkıntılar yaratıyorum kendime.

Ayna Karşısında dedi ki...

çok güzel tebrik ederim cnm... :)

SeaBelle Cinar dedi ki...

Bol şans Ayselcim :)

AYSEL KAYA dedi ki...

ayna karşısında , SeaBelle Cınar ; canlarım çok teşekkür ederim:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...